Dragen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Prøvde nettop å bruke såpe på musen min. Tok direkte håndsåpe på overflaten, så gnidde jeg en håndduk på såpen så tørket jeg det igjen. Den virker ganske grei og fin nå. Har jeg bare pusset den eller har jeg drept noen bakterier i tilleg? Er litt usikker på virkemåten til såpe. Ren og pen... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva var det som var så morsomt? Lenke til kommentar
Jonas17 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mus som i jente kjønnsorgan sikkert. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Altså, først leste eg posten og forstod ingenting. Her må man tydlegvis tenkje koffert ja, og ikkje alle synk så lavt når det gjeld humor Mine gullkorn er mykje betre Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Altså, først leste eg posten og forstod ingenting. Her må man tydlegvis tenkje koffert ja, og ikkje alle synk så lavt når det gjeld humor Mine gullkorn er mykje betre Rettelse . Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 om vedkommene bruker såpe på musa (som ei kjønnsorgan) burde ho i allefall slutte. det skal ein ikkje gjere, det burde ho vite Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 om vedkommene bruker såpe på musa (som ei kjønnsorgan) burde ho i allefall slutte.det skal ein ikkje gjere, det burde ho vite Jeg tror hun vil forstå det før eller siden. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Altså, først leste eg posten og forstod ingenting. Her må man tydlegvis tenkje koffert ja, og ikkje alle synk så lavt når det gjeld humor Mine gullkorn er mykje betre Smak og behag (Ikke tenk koffert nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå