Trondhe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei hei. Jeg har problem med .sis filer til min E51. Når jeg skal installere disse filene, kommer det opp at telefonen ikke støtter dette. Vet ikke om det er filtypen eller hva det er. Tilfellet er i alle fall at disse programmene skal fungere til alle S60 telefoner. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hei hei. Jeg har problem med .sis filer til min E51. Når jeg skal installere disse filene, kommer det opp at telefonen ikke støtter dette. Vet ikke om det er filtypen eller hva det er. Tilfellet er i alle fall at disse programmene skal fungere til alle S60 telefoner. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan du utdype litt: 1.Installerer du via PC Suite eller hvordan gjør du det? 2.Hva er den eksakte feilmeldingen, får du sertifikatfeil eller kun at filen ikke støttes? 3.Gjelder dette alle program du prøver å installere, eller kun noen? I såfall, støttes disse programmene av mobilen din? Endret 4. februar 2008 av tulling03 Lenke til kommentar
Trondhe Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Steng tråden. Funnet problemet, men oppstått et nytt. Men passer ikke å ta det her;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå