Farbasso Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hei! Kom over en underskriftskampanje mot 'Gjentaksregelen' på NTNU. Ble litt skremt av å lese denne siden jeg har pådratt meg et par D'er siste året. Så nå sitter jeg her å lurer på hvordan det er med antall eksamensforsøk sånn ellers i landet, eller mer presist 'Høyskolen i Østfold'. Sånn som jeg har forstått det, fungerer det slik at man har 3 forsøk på ta eksamen i et fag som ordinær student. Utover dette regner jeg med at man kan ta faget så mange ganger man behøver som privatist? Det jeg da lurer på er om man får et annerledes vitnemål dersom enkelte av fagene er tatt som privatist? Endret 4. februar 2008 av Farbasso Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er slett ikke sikker på om du får ta det opp igjen så mange ganger du vil om du tar det som privatist. Mistenker at du må til en annen skole. Det er 3 forsøk på å ta eksamen, og så kan det i noen tilfeller søkes om å ta det en 4. gang. Lenke til kommentar
Bisken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dette er kan vel kalles veiledende regler. Muligens for å begrense unødig oppmelding til eksamen? Jeg meldte meg opp fem ganger til eksamen. Etter tredje gang måtte jeg skrive et brev hvor jeg forklarte situasjonen; "tidligere eksamen kræsjet med andre prosjekter"..og et tilsvarende brev femte gang. Så om man spør pent er de ganske behjelpelige. Jeg gikk elektro.ing på hist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå