Ewik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei lurer på om NorthQ 4775-500BULK virkelig er så dårlig som de som har kommentert her på Komplett.no skal ha det til? Noen som har andre erfaringer med den? Lenke til kommentar
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei lurer på om NorthQ 4775-500BULK virkelig er så dårlig som de som har kommentert her på Komplett.no skal ha det til?Noen som har andre erfaringer med den? Etter min erfaring....JA. Strømbryteren røyk etter ca 3 mnd. I den perioden har jeg vært en ivrig gjest i sikringsskapet etter å ha slått på strømmen til maskina, regner med at strømforskyninga var synderen også her. Heldigvis har jeg "evighetssikringer".....Venter nå på en Corsair 550W som jeg håper blir er godt alternativ. JILDG Lenke til kommentar
guran1942 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Viser til mitt tidligere innlegg: NorthQ Spennende strømforsyning for å si det mildt. Lenke til kommentar
Ewik Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Satser vel neppe på den da Kjipt at det skal være så mye tull med den psu'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå