[dR]MiljO Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei. Jeg har gått rundt å lurt på noen ting i dag.. Hvis man kjøper en dvd-spiller ala denne: https://www.sonicelectronix.com/item_9138_P...Q-VD6505U.html# Vil denne da fungere som en som er kjøpt i Norge? Fungerer det å høre på norsk radio og se på norske filmer? Har hørt noe om noen annen sone, så det ikke fungerer, men isåfall hva må jeg gjøre for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 i usa bruker dem sone1 tar jeg ikke helt feil. i norge er det sone2 så da sliter du litt med å se norske filmer på den. når det gjelder radio så har den væll både fm band og am så det skal gå greit Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 er den sonefri så er jo ikke det noe problem! så ikke no info om det, men er jo ikke værre enn å sende en mail og spørre Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 I følge manualen spiller den av sone1 DVDer og regionsfrie DVDer. Men det er kansje mulig å gjøre den sonefri. Spilleren har innebyggd FM/AM mottaker som dekker frekvensområdet 87.9MHz - 107.9MHz (og 530 kHz – 1 710 kHz). Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Men den butikken der tar jo så sinsykt me avgifter til norge tenkte selv og bestille der i fra for under 200kr men da kom 250kr for frakt og avgifter når man skal bekrefte ordre Lenke til kommentar
codegen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 radio i usa tar kun oddetall, ikke partall som i norge, så noen kanaler vil ikke være mulig og få inn da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå