Juke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men hvordan fungerer komponent-signalet fra en PS3, sendes dette også i 50Hz? I såfall kommer vel min monitor til å slite med å ta imot signalet som kommer ut av adapteren (komponent -> VGA) som følge av at den ikke takler 50Hz i det hele tatt, i følge tekniske spesifikasjoner i allefall. Har avbestilt adapteren til jeg finner ut av dette, er jo litt kjedelig å kjøpe noe jeg ikke får brukt tross alt. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Skjermen min står det å ha 50-70 hz (http://www.neovo-usa.com/products/F-419_r12.htm) Vil det altså funke med hdmi -> dvi da? Lenke til kommentar
Bingeling Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg kan ikke si noe om hva som funker utover det jeg ser hos meg. Jeg ofret 119 kr, feilet, og ga opp Så får jeg leve med en fremtidig GT i lav oppløsning, eller kjøpe meg ny TV... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Vel, folkens. Jeg har en 19" ViewSonic VA902, er det noen måter å få denne til å funke med PS3? Har selvfølgelig sett gjennom alle disse adapterene dere linker til, men jeg aner jo ikke om de fungerer med min skjerm. Hvordan skal jeg finne ut dette, og hvilken VGA boks/kabel skal man velge? Veldig forvirrende dette her! Endret 11. februar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ingen? Setter veldig pris på svar! Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg har spilt Xbox360 på min pc-skjerm gjennom VGA. Betyr dette at PS3 også vil fungere gjennom DVI porten da? EDIT: Skjermen støtter HDCP. Endret 15. februar 2008 av Skinney Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Hvilken av skjermene støtter HDCP, Skinney? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken av skjermene støtter HDCP, Skinney? Skjermen min støtter HDCP og har både VGA og DVI inngang. Jeg har kjørt Xbox 360 på skjermen gjennom VGA porten. Vil jeg kunne kjøre PS3 gjennom DVI da? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken av skjermene støtter HDCP, Skinney? Skjermen min støtter HDCP og har både VGA og DVI inngang. Jeg har kjørt Xbox 360 på skjermen gjennom VGA porten. Vil jeg kunne kjøre PS3 gjennom DVI da? Ja det vil du siden du har støtte for HDCP via dvi porten. Alt du trenger er en dvi-hdmi kabel. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Noen som har erfaring med switch-bokser og PS3? Når jeg kobler via denne (noe jeg må siden TV'n kun har 1 x DVI og både PS3'n og PC-en skal inn der) så får jeg bare svart bilde. TV'n mottar signal, jeg ser f.eks. at oppløsningen endrer seg fra 1080i (menyen) til 720p (Motorstorm som autostarter), men skjermen forblir svart. Hvis jeg kobler PS3'n direkte til min HDCP-kompatible LCD-TV (via HDMI-til-DVI-plugg) så funker det brillefint og jeg får et kjempebra bilde. Tror ikke det har noe med innstillingene i PS3'n å gjøre, funker det direkte mot DVI-pluggen på TV'n må det vel funke via DVI-pluggen på switchen? Any ideas? Endret 16. februar 2008 av XE800 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Kanskje switchen ikke videreformidler HDCP-beskyttede signaler korrekt? Dersom du ikke får noe bilde fra PS3en i det hele tatt når du kobler via switchen, f.eks. i form av at det er svart hele tiden, kan det jo hende at dette er tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå