NorvegianDad Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg kan hoste.. Jeg er alltids med,så lenge jeg har tid og det blir det vel mindre og mindre av etterhvert som sommeren nærmer seg. Men hvis noen er interesert i å spille med/mot meg så se etter meg på bnet som Einherjar og på Iccup som Einherjaren. Jeg er stort sett innpå 2-5 ganger i uken,ikke ,mandag og tirsdag,da jobber jeg laaaange dager.. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 hamachi er strengt tatt ikke nødvendig noe mer iom at man har chaoslauncher og iccup launcher med latancychanger plugin, som kan sette latency til lannivå. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Det jeg tenker er jo at det kan være greit å si, lage en kanal på b.net eller lignende og kalle det en klan, så vi er en kjerne mennesker som trener og spiller sammen så kan vi se hvor det bærer. Om folk er interessert i å ta det videre. Selv kan jeg ikke spille mer enn 1v1 på bnet. Bare foreslo Hamachi fordi det er veldig greit å forholde seg til. Lettere å idle, og derav lettere å delta i. Man har en kjerne mennesker, og programmet kan skru seg på når man starter osv. Hovedpoenget mitt er å få smelt sammen en kjerne mennesker som bytter MSN-adresser eller lager en IRC-kanal, samt spiller sammen og lærer av hverandre. Det hadde jo naturligvis vært gøy å få til en halvveis kompetativ klan, men det kommer igjen litt an på hva folk ønsker å gjøre ut av det. EDIT: Nå har jeg laget en kanal som heter #add.sc på efnet. Stikk innom om dere er interessert i å gjøre noe sånt. Endret 12. mai 2008 av norman Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hey folkens!! Er det ikke på tide med en ny turnering nå da? Litt synd at den forrige ikke ble helt ferdig...(fremdeles ikke spillt siste 3 mot psilver) En liten sommerturnering? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Flott! Kjenner et par stykker som er med også. Kansje vi skal høre med Zeox om han har lyst å arrangere en til? han va jo så flink Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg kan godt arrangere en til, sett at folk faktisk gjør det de skal . Fint om det skjer om 2-3 uker, siden jeg er på flyttefot til Bergen akkurat nå . men, sign-ups kan vi jo starte med send en mail til [email protected] med forum-navn og battle.net navn. kan mekke en kjapp tourney side senere med liste over påmeldte etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå