Gå til innhold

Interesse for Starcraft turnering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet kordan man får fatt i penguinplug nå?

Lastet ned "den nye" WGTour launcher den funker jo ikke,prøvde å laste ned gamle penguinplug,men den ville ikke funke pga den var utdatert.

Edit:

Glem det..

"PenguinPlug will be integrated with Battle.net

GosuGamers can report, after an interview with Ashur, that the PenguinPlug's features, such as auto replay saver, replay with text and the bug fix with freezed replays, will be fixed as of 1.15 and integrated with StarCraft. However, PenguinPlug, as we know it today, will be disbanded and will not be continued."

Men sto lenger nede at det ikke var heelt avgjort enda..

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar

jeg fant faktisk en,til 1.15 versjonen og den chaos'en som du nevnte inn på en gosu side,men jeg har ikke fått testet de enda,men den var helt lik den til 1.13 eller 1.14(husker ikke helt koti jeg hadde den sist)

Det viktigste er jo autosave replay og som en liten bonus med tekst.

Lenke til kommentar

hvis jeg ikke tar helt feil er alle kampene spillt. har ikke tid til å se over replays og slik før i morgen. oppdatering om hvordan turneringen blir videre kommer mest sansynlig i morgen kveld (etter ti en gang)

Lenke til kommentar

de som kom videre:

1. einherjar

2. psilver

3. akidon

runden her vil gå på poeng. alle spiller mot hverandre (fortsatt 1v1), og hver win du får vil gi deg 1 poeng. Hver match er en Bo3, og starter med Blue Storm og resten av mappene bestemmes av taperen. Dere har to uker på dere på å fullføre kampene dere skal spille

Hvis det er noe dere lurer på er det bare å spørre.

igjen, må beklage for forsinkelsene!

Lenke til kommentar

Kjempegreier!

Nå skal få hevn på psilver,ikke at jeg aner hvordan men hevn skal det bli!!! :tease:

Men du må forandre på signaturen din igjen.. den bør være noe "neste turnering starter xx.xx.xx" :new_woot:

Har et par kompiser som er interresert i å være med,som ikke rakk denne turneingen.

Lenke til kommentar

2 uker på denne runden... Så vi får en vinner om tidligst 3? Alle så vel hvem som kom til å vinne for ca 3 uker siden regner jeg med:p

Håper på flere deltagere neste gang, samt en tydligere bracket fra starten av, slik at det ikke blir så mye overhead på den stakkars arrangøren

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det har da begynt å drøye litt nå,jeg har dessverre vært opptatt med jobb hele påsken og hele denne uken.

Har vært laange dager,men i helgen er jeg klar!

Hvordan er det med deg psilver?

Fant endelig en launcher som fungerer med autoreplay og de heter iccup launcher,lastes ned fra iccup.com.

Der er det også muligheter for ladder games for de som er interresert i det.

Da må du laste ned launcher og anti-hack og de offisielle banene(hvis du skal hoste da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...