Gå til innhold

Interesse for Starcraft turnering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Start -> Progrms -> run : "regedit"

---> "HKEY_CURRENT_USER\Software\Battle.net\Configuration" add a new key with the name: "Game Data Port"

as DWORD-value you enter the Port you want to use ,e.g. 6113.

there are only some ports allowed ... i think between 6113 and 6118

now you have to forward the port you just entered to you intern ip ( in the router menue) = you can play together

Er det mulig å få få hunters på en av banene?

kan sette den opp på lista så får den fremtidige pollen bestemme :)

Endret av zeox
Lenke til kommentar
jeg stiller gjerne

håper inderlig det ikke blir flere enn 3-4 maps totalt....og det vil være uaktuellt for meg å spille på utdaterte maps som lt, proving grounds og bgh. da henger jeg på iccup isteden

Jeg mente ikke BGH,men vanlig hunters.

Gjerne en av de "redigerte"(Neo f.eks) som jevner ut slik at alle får like mye ressurser uavhengig av start plass..

Lenke til kommentar

Ok, etter et par timer på jobb har jeg kommet fram til et par ting:

1.

Påmeldingsfrist er fredag neste uke. Dvs. Fredag 15.Februar!

Brackets vil komme opp rett etter påmeldingen slutter

2.

Første runde vil starte uka etter. Hvis ikke kampen din/deres er spillt innen søndag 20.00 vil det plukkes ut en tilfeldig vinner i matchupen, og vedkommende kommer videre til runde 2.

3.

Endelig mapliste vil være oppe ca 18.00 i dag. Hvis det er noen som har forslag bør de komme med det nå!

4.

Regler og mer generell info om hvordan kampene spilles kommer senere i uka (muligens i kveldingen)

Hvis det er en person som har lyst til å hjelpe litt med organisering er det bare å sende meg en pm ^^

blir nok ingen "fastest" maps her nei.

en siste ting: for dere som forventer høyt nivå på planlegging/utførelse av tourneyen: T_T. dette er noe jeg slenger sammen for moro skyld :)

Fint hvis dere som ikke bruker samme nick her som på bnet kan sende meg en PM med nicket deres slik at jeg får holdt orden på hvem som er hvem :)

Endret av zeox
Lenke til kommentar

Sånn fastest map med unlimited ressurser nesten(50000 gass og mineraler)

Minere kan alle jobbe på samme femti er maks.

Til slutt masse plass.

Man trenger ikke flere baser^^

Finner ikke noen bilder, men join Star Craft (NOR) så kan vi spille med den så får du mappen.

Så ser du hvilken og hvordan den er ok?

Så hva heter du i Star Craft zeox?

Lenke til kommentar

Litt på siden av det hele med turnering, men det henger sammen med hvordan jeg kommer til å gjøre det :p Jeg har en bra PC, men det er tydeligvis noe med den som ikke SC liker, for jeg får lag når jeg f.eks. markerer mange enheter av gangen, eller er heavy på mikroen. Varer noen få sekunder, typ slowdown. Vanlig framedrop. Noen som kjenner til dette? Jeg har dual-core. Kanskje det kan være noe av problemet?

Lenke til kommentar

frist er neste fredag. (15. feb). kampene vil bli spillt uka etter. oppsett osv kommer før fristen går ut.

Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det nå med bare 12 spillere, så hvis dere kjenner noen som spiller starcraft er det bare å få de med!! :D

Jeg må stresse en gang til: Til dere som ikke har oppgitt b.net nick, send meg en PM eller post det her i forumet!

Takk!

Endret av zeox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...