zeox Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Påmelding er nå stengt! Endelig Map Liste: * Blue Storm - Bilde - DL * Katrina - Bilde - DL * Python - Bilde - DL * Loki II - Bilde - DL -------------------------------------- Påmeldte så langt: 1. Akidon 2. Einherjar (BacardiKillah) 3. edahl (norman) 4. eriksj 5. Magus 6. Sap 7. ZanZel 8. eline 9. IamLegion (Legion) 10. StrifeHunter (PhoenixHunter) 11. psilveR 12. zeox -------------------------------------- Regler Alle matchene i en runde må spilles i løpet av en uke (mandag - søndag 20.00). Replay lagres av BEGGE og sendes til meg over MSN, xfire (eller hva du selv måtte ønske). Hvis ikke en kamp er spillt innen søndag klokken 20.00 vil en av spillerne gå videre på walkover. dette bestemmes ved et enkelt myntkast. Bruk av alvorlige exploits er strengt ulovlig og vil resultere i en diskvalifisering. Siden vi har et såpass rart antall spillere vil oppsettet og bli noe merkelig. Forklaring på dette vil komme rundt 20.00 søndag (17.02) ** Replays vil i første omgang bli lastet opp til rapidshare. Bedre alternativer kommer senere -------------------------------------- Replays fra første runde Første og andre runde består av vanlig bracket oppsett. Første runde vil være Bo1 (best of one) og andre runde vil være Bo3. Siden vi ender opp med tre spillere etter andre runde vil det da gå over til et slags gruppe oppsett, hvor alle må spille mot hverandre en gang (Bo3). For hver win vil man få et poeng, og de to med mest poeng forsetter til finalen. Finalen vil være Bo5. Psilver vs edahl (norman) Replay IamLegion (Legion) vs eline Replay StrifeHunter (PhoenixHunter) vs eriksj Replay Akidon vs ZanZel Replay (resten av kampene måtte bestemmes ved walkover på grunn av tekniske feil. (også kjent som ip-kræsj) -------------------------------------- Andre runde! Andre runde er Bo3. Taper velger neste map. Psilver vs IamLegion Map: Katrina Einherjar vs Sap Map: Python eriksj vs Akidon Map: Loki II Alle deltakere: Hvis dere ikke bruker samme nick her som på b.net, vennligst oppgi begge! Mens dere venter: Ta en titt på http://gsi.gomtv.com/ . Dette er et genialt prøve-prosjekt i korea hvor de skal sende Starcraft kamper med engelsk kommentator (Kjent profilert starcraft caster, Tasteless) for å nå fram til de av oss som ikke snakker koreansk . Vær med å gjør en forskjell for hele starcraft communitiet og gjør dette til en dagligdags ting istedet for en skjelden event! De første kampene starter 17.Februar (søndag). Endret 25. februar 2008 av zeox Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Spilte en del Starcraft før, men det er lenge siden.. Stygt redd jeg ikke har skills nok til å spille turnering! Fryktelig bra initiativ forresten, håper du får til noe! Endret 4. februar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 det gjør ingenting. Det er ingen "krav" til å spille her, det er bare for moro skyld! Håper selv at jeg får til noe, takk Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Melder meg sjøl opp. BacardiKillah er sikkert med også. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er glatt med!!! Jeg er stooor fan av hunters da,bare 1v1 eller 2v2 også? Har ikke spillt på en stund,hadde meg faktisk 3 games igår kveld,men det er sikkert 2-3 mnd siden den gang.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Blir 1v1. "offisiell" map rotering vil komme etterhvert. forslag mottas med glede! som sagt i den andre tråden, spre ordet! hadde vært genialt å fått til dette Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 *bump* har oppdatert med forslag til maps. meninger? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Synes kanskje de mapsene var veldig "lukkede". Liker best litt åpene maps. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 de mappene jeg linket til er stort sett de som er de mest balanserte der ute. De spilles i stort sett alle ligaer i Korea i dag. Kan vel egentlig slenge på Lost Tempel og, for nostalgiens skyld Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 LT er best . har hatt mange episke games der. ah the memories Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fantasy II Loki II Persona Har har blitt brukt en del i Korea Lenke til kommentar
edahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Sign meg opp! nick, edahl. Har minst ... 3 andre som er med, men de sover i dette øyeblikk. Satt akkurat og øvde Toss-order (aspirerende newb ) Forøvrig vil jeg foreslå Proving Grounds. Kanskje t.o.m. Lost City, om ikke folk kveles under tanken. Evt. også et rent 1v1-brett. Vet du, tar meg den frihet å signe opp de andre i samme slengen: eriksj, Magus og Sap Endret 5. februar 2008 av norman Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) ah, ålreit å komme hjem fra jobb for å bli møtt av entusiasme ^^ siden det er 6 blir det noen games uansett, så det blir hvertfall noe av . har litt lyst til å spille selv, men vi får se hvor mange fler det blir som melder seg opp. hvis det er noen som har dl-link til Fantasy II, pm meg eller post den her så jeg får oppdatert førsteposten Endret 5. februar 2008 av zeox Lenke til kommentar
edahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Arrite, hørt med dama også, og hun vil være med. Hun heter eline. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 genialt! nå er det hvertfall mange nok til å sette opp et normalt bracket system. Hvordan passer det med helgen for dere som har meldt dere på? Lenke til kommentar
edahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Selv foreslår jeg at vi fisker etter litt fler deltakere før vi setter opp skirmisher. Så kan deltakerne avtale i denne, eller en annen tråd etter som det passer, innen en viss frist. Så kan resultatene postes her, og neste skirmish kan iverksettes. Tror det er lurt med bittelitt tid for folk å kunne forberede seg på brettene. De forskjellige deltakerne kan avtale over MSN eller lignende. Jeg vet ikke hvordan turneringer vanligvis fungerer. Endret 5. februar 2008 av norman Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Er greit å ha alle matchene rundt samme tid, eller i løpet av samme uke. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det mulig å få få hunters på en av banene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå