Slayer00 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 I dag koblet jeg til xboxen til plasmaen min. Bildet var helt fylt ut, men da jeg begynte å spille halo 3 kom det to svarte felt på begge siden av skjermen. Jeg har prøvde alle de forskjellige oppløsningene på innstillinger, men det svarte feltet går ikke bort. Hva skal gjøre for å fjerne de? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 dessverre lite du kan gjøre med det, da spillet er laget sånn. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har også dette problemet når jeg spiller multiplayer. Single player er ikke noe problem, da fylles skjermen helt ut, men så fort jeg spiller split screen får jeg et svart område/strek på hver side av skjermen. Fryktelig irriterende når bildet blir så lite, også i tillegg skal det deles på to... Lenke til kommentar
Slayer00 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 tidligere da jeg spillte multiplayer på samme tv'en var det ikke et slikt felt, men det var med min forrige xbox da. Lenke til kommentar
Slayer00 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har noen nyttige tips? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er slik for å unngå å få et totalt monget bilde eller et ekstremt langt bilde... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette skal bare komme når man spiller 2stk Split Screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå