Simen1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg trenger et kjapt tips til en pen jentetelefon. Mobilens utseende er første prioritet. Den MÅ se stilig ut. Prisklasse 2-3 000 kr uten abonnement, bør ha ganske bra kamera og bra mp3-spiller også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nokia 7373 Litt gammel, og billigere enn du ba om. SE W580i Litt billigere. Nokia 7390 F.eks. Det finnes fler mobiler i 7***-serien også i Rosa. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 SonyEricsson W880i... Simen.. Du har PM Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk. Nå har jeg fått en porsjon tips. Jeg la til Nokia N73/N73ME, 6300, N81 og Samsung D830. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har N73 selv... ser ikke på den som en jegnte telefon... alt for komplisert Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har N73 selv... ser ikke på den som en jegnte telefon... alt for komplisert ja du er morsom å ! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Sett på Samsung U600? Den kan skaffes i en snasen rød/rosafarge:) Endret 4. februar 2008 av Kjelkeskrekk Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Har N73 selv... ser ikke på den som en jegnte telefon... alt for komplisert ja du er morsom å ! What`s funny? Edit: Leif... Endret 5. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Rosa W580? Det blir ikke mer jentete enn det. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg kjøpte SE S500i til samboern min, hun er fornøyd https://prisguiden.no/product.php?pro...iew=productinfo Men det er ikke Walkman da, og kamera er vel 2 megapixler, kanskje for dårlig for noen. Endret 5. februar 2008 av mtw Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for all hjelp. Hun syntes Nokia N81 så stiligst ut av de jeg foreslo så hun bestilte en sånn fra komplett (de var billigst). Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har N73 selv... ser ikke på den som en jegnte telefon... alt for komplisert ja du er morsom å ! What`s funny? Edit: Leif... at jeg er jente å synes N73 er langt fra en komplisert telefon! tror du gutter er smartere enn jenter på teknikk? det er om interessen er der eller ikke det står på, ikke kjønn. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) at jeg er jente å synes N73 er langt fra en komplisert telefon! tror du gutter er smartere enn jenter på teknikk? det er om interessen er der eller ikke det står på, ikke kjønn. Stemmer det. Men det er ikke daglidags kost å finne jenter som liker duppeditter og dippedatter heller. Samboeren er en av de som hater å sette seg inn i sånne ting, men hun hadde ikke noe problem å lære seg de nye telefonene hun har fått av meg fordet. Endret 6. februar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har N73 selv... ser ikke på den som en jegnte telefon... alt for komplisert ja du er morsom å ! What`s funny? Edit: Leif... at jeg er jente å synes N73 er langt fra en komplisert telefon! tror du gutter er smartere enn jenter på teknikk? det er om interessen er der eller ikke det står på, ikke kjønn. Klart det er kjønn det går på Ellers hadde ikke trådstarter nevnt at det skulle være en jentetelefon...underforstått enkel å bruke og pen. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for all hjelp. Hun syntes Nokia N81 så stiligst ut av de jeg foreslo så hun bestilte en sånn fra komplett (de var billigst). Hmm ... Har hun prøvd tastene? Eller er det design som teller på første, andre og tredjeplass? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har N73 selv... ser ikke på den som en jegnte telefon... alt for komplisert ja du er morsom å ! What`s funny? Edit: Leif... at jeg er jente å synes N73 er langt fra en komplisert telefon! tror du gutter er smartere enn jenter på teknikk? det er om interessen er der eller ikke det står på, ikke kjønn. Klart det er kjønn det går på Ellers hadde ikke trådstarter nevnt at det skulle være en jentetelefon...underforstått enkel å bruke og pen. å hvem stein har du bodd under? men sant, ikke mange av oss... Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har N73 selv... ser ikke på den som en jegnte telefon... alt for komplisert ja du er morsom å ! What`s funny? Edit: Leif... at jeg er jente å synes N73 er langt fra en komplisert telefon! tror du gutter er smartere enn jenter på teknikk? det er om interessen er der eller ikke det står på, ikke kjønn. Klart det er kjønn det går på Ellers hadde ikke trådstarter nevnt at det skulle være en jentetelefon...underforstått enkel å bruke og pen. å hvem stein har du bodd under? men sant, ikke mange av oss... "Hvem" stein Stein Kåre! Generalisering er undervurdert. Når man kommer med slike utsagn, mener man jenter flest, ikke dere i minoriteten som er teknisk interessert Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 jeg bare tøysa litt med deg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Har hun prøvd tastene? Eller er det design som teller på første, andre og tredjeplass? Hun har ikke prøvd tastene. Bare lest testen til amobil, sett bilder og lest spesifikasjonene hos komplett. Jeg er spent på hvor fornøyd hun blir når hun får den i posten snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå