zilixiz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei, Har for en liten stund siden montert stereoanlegg og tåkelys på bilen min. Men nå har det seg slik at både kjørelyset bak høyre, parklys foran høyre OG skiltlys bak høyre gått. Byttet skiltlys pæra og parklyset for en liten stund siden så veldig merkelig at disse har gått. Kan det være en sikring som har gått eller har jeg fått servert 2 dårlige pærer og det er tilfeldig at kjørelyset bak også skulle gå samtidig? Setter veldig pris på svar Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mest sannsynlig sikring ja Bytt den defekte sikringen, så funkerer det nok igjen. Men hva er grunnen til at sikringen har røket kan man jo også stille et spørsmål ved! Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Er litt rart da jeg har mekket anlegg og ryka mange "les: rundt 10", men det var kun sikringen til radoi/kupelys og klokka... Mulig jeg kødda det litt til når jeg monterte tåkelysa, får sjekke sikringene da Tusen takk for svar! (og no hard feelings? var i litt dårlig humør den dagen ) Benytter sjangsen til å spørre om en liten ting til. Er plaget av å få fuktighet på innsiden av rutene, og når det blir minusgrader blir det is på innsiden av rutene. Hva kan jeg gjøre for å forbeygge dette? Har selvfølgelig prøvd å tørke innsidene av rutene uten nevneverdig god effekt. Kjører heller ikke med sirkulerende luft. Endret 4. februar 2008 av zilixiz Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det vått under mattene? Legg avispapir under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå