Abnorm Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Om man ønsker en musikk video, hvem kan man kontakte da? Lenke til kommentar
avo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Normalt er det plateselskapene som formidler slike jobber. Alternativet er jo å kontakte de forskjellige produksjonsselskapene direkte. Du finner en del her: http://www.produsentforeningen.no/medlemsliste.html ellers er det mange mindre produksjonsselskaper som ikke er med i produsentforenigen. Kan eventuelt sette deg i kontakt med noen direkte om du vil - bare send meg en PM. /Avo Lenke til kommentar
thomasdekinder Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei! Om du holder til på østlandet så kan jeg filme og redigere en video til en billig penge! Send meg en mail på [email protected] for spørsmål eller refferanser! Snakkes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) *slettet* Endret 20. mars 2009 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Tar opp denne tråden igjen. Sist gikk alt i "dass", men nå er video høyaktuelt igjen. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Et år etter. Men hvis ikke noen av de gamle postene over hjalp, kanskje du kunne spesifisere prisklasse, kvalitetsforventninger og hvor du befinner deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tar opp denne tråden igjen.Sist gikk alt i "dass", men nå er video høyaktuelt igjen. Som spurt tidligere, hvor holder du til? Hva slags band er det? Budsjett? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Holder til i Oslo/Østfold Av musikk og kvalitet kan dere sammenligne det med denne videoen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå