vooDoo! Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Heia alle sammen Har et ganske stort problem med pc`n :sad: . I dag gjorde jeg et forsøk på å få litt bedre kjøling til min cpu. Jeg gjorde følgende: -Planslipte Kjøleribbe -Monterte chim -La på et lag med Artic Silver Jeg satte også inn brytere til å kontrollere vifter. Når jeg etter dette skrudde på pc`n ville den ikke vise skjermbilde, ellers starter pc`n nesten helt normalt(kom noen rare lyder fra høytaleren de første gangene). Jeg har en mistanke om at jeg har koblet kablene til bryterne feil. Dette fordi at hvis jeg skrur av viften så skrur hele pc`n seg av. Må da dra ut strømtilførsel til hovedkortet for at den skal starte igjen. Håper noen der ute kan hjelpe meg med dette problemet. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Sjekk at coren ikke er skadet (at det ikke er noen knuste hjørner og sånt) Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Ingenting ødelagt på Coren.... ikke som jeg kan se i alle fall Lenke til kommentar
findon Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 hvis du trekker ut skjermkabelen fra pc, får du noe "no signal" eller slikt melding? i så fall virker skjermen. Det neste steget å følge blir vel da å finne ut om skjermkortet virker, har du en annen pc å teste på? uansett, du kan jo forsøke å øke volten litt på hovedkortet, kan jo tenkes at skjermkortet rett og slett ikke får nok strøm Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 skjermkortet funker d ja... Men kor e d du stille på volten da, kommer meg jo ikke i bios. Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 har testa cpu hos en kamerat... den funka i alle fall ikke, har bestilt ny. Tror d var feil i viftekoblingen min som gjorde det. Men tror dere at dat kan være noen feil på hovedkortet også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå