Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Finnes det et program som man kan ha på skrivebordet/i sidebar for å se hvem, av vennene, som er pålogget/avlogget Xbox Live? Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Finnes det et program som man kan ha på skrivebordet/i sidebar for å se hvem, av vennene, som er pålogget/avlogget Xbox Live? XBLBuddies er ett program, men jeg har ikke fått det til å virke i Vista, om det er Vista sin skyld eller programmet som er utdatert vet jeg ikke. SandSoft XBL Buddies feilmelding? Få høre om du får det til da, irriterer meg litt at jeg ikke får det til å virke. Annet alternativ er å logge seg inn på denne siden: Xbox live Endret 4. februar 2008 av Zarge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei, den klarer ikke å laste vennelisten ser det ut til. Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei, den klarer ikke å laste vennelisten ser det ut til. Kanskje det programmet rett og slett har blitt utdatert.. Håper flere kan teste programmet før konklusjonen kan komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå