w00pla Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 eller turteller om du vil..... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=RCPCTACH1 det måtte jo komme [?dit: så nå at denne var postet før, men ikke i nyheter. Så da får den vel bare bli da, eller?] Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 den var jammen rå! MÅ HA MÅ HA ...men har ikke peng...litt av en prislapp da..hehe 640 nok :o jaja.. livet er ikke rettferdig! Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hehe Greit nok med lys og stash.. men nå begynner det å gå forlangt ! Spedometer det blir litt for jalla !! :wink: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Oioioi!! Utrolig bra!! Vært stilig å hatt den i front!! Drøy pris dah Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Var jo litt tøff da, men Veldig dyr... har sett den billigere et eller annet sted men ikke i Norge. Men det hadde vært mye kulere hvis det var % skala i stedet for 0-8000RPM som egentlig ikke sier noe i CPU sammenheng (så vidt jeg vet). Men det kan vel alltid moddes uansett. Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hmm det må jo gå ann å få opp hvor mye man bruker av cpu på den derre. Det tror jeg hville vært fett Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hvis dere leser på siden så er den fin til å måle cpu med, den går fra 0-8000 rpm, og ca 8000rpm tilsvarer 100 % cpu. Ahh, jeg MÅ få meg en sånn en en gang Lenke til kommentar
m.sp Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Sinnsyk dyr da! Går det ikke ann å låne et fra 244'n ? Lenke til kommentar
kent project Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 nå er jeg hverken bilmekaniker, eller noe elektroing. Men kan man ikke faktisk bare bruke ett "meter" ifra bilverden.. forutsetningene skulle vel være den samme ?? Man kan kanskje ikke bruke den på CPU hastighet... Men ihvertfall vifter og lignende, eller ett Voltmeter... Nei blir bare rot, HVA VET VEL JEG ?? :-? noen som har prøvd ? ENJOY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå