Gå til innhold

Trenger jobbmobil med svær god batteri levetid

Ohny

Anbefalte innlegg

Per i dag bruker jeg en P1i som privat, denne ønsker jeg ikke å bruke som jobbmobil da jeg ikke gidder å bli ringt opp av ukjente and stuff når jeg er day-off.

Mobilen vi bruker på jobb i dag har sykt dårlig batteri levetid. 2-3 samtaler så er den udner 50% (+ jeg brujer bt headset), så det tar enda mer batteri.

Jeg er på utsikt etter en mobil som har laaaang levetid, det er vet viktigste.

Om den har muligheten for e-post er også positivt.

Eller er ikke kamera, mp3, wifi, gps eller noe så viktig.

Batteri er 1.prio her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Per i dag bruker jeg en P1i som privat, denne ønsker jeg ikke å bruke som jobbmobil da jeg ikke gidder å bli ringt opp av ukjente and stuff når jeg er day-off.

Mobilen vi bruker på jobb i dag har sykt dårlig batteri levetid. 2-3 samtaler så er den udner 50% (+ jeg brujer bt headset), så det tar enda mer batteri.

Jeg er på utsikt etter en mobil som har laaaang levetid, det er vet viktigste.

Om den har muligheten for e-post er også positivt.

Eller er ikke kamera, mp3, wifi, gps eller noe så viktig.

Batteri er 1.prio her

har god erfaring med batteri levetiden på k850i

Lenke til kommentar
Så her er det snakk om HTC eller SE? Slik som jeg har forstått det, så støtter ikke k850/k610 ms exchange?

Det er vel mulig med K850i, men tror ikke det fungerer så bra. Av SE-telefoner som virker med Exchange blir det P1i. Ellers blir det Nokia E- eller N-serie, eller HTC.

Lenke til kommentar

Hei, jeg kan absolutt anbefale Nokia 6310i om det er batteritid du er ute etter, min holder ca. halvannen uke med mitt bruk, selv etter SVÆRT mange både utladinger og oppladinger.

Det skulle bare mangle etter som batteriet er ca. 1/3 av telefonens volum. Om det er mulighet for e-post tviler jeg sterkt på, i alle fall om det er en brukervenlig du er ute etter.

Telefonen selges så klart ikke i butikker lenger :thumbdown: (den telefonen med best kvalitet noensinne spør du meg), men man kan kanskje få tak i en pent brukt et eller annet sted.

Lykke til!

EDIT: legger til et bilde:

post-136276-1202493107_thumb.jpg

Endret av HansU
Lenke til kommentar
Hei, jeg kan absolutt anbefale Nokia 6310i om det er batteritid du er ute etter, min holder ca. halvannen uke med mitt bruk, selv etter SVÆRT mange både utladinger og oppladinger.

Det skulle bare mangle etter som batteriet er ca. 1/3 av telefonens volum. Om det er mulighet for e-post tviler jeg sterkt på, i alle fall om det er en brukervenlig du er ute etter.

Telefonen selges så klart ikke i butikker lenger :thumbdown: (den telefonen med best kvalitet noensinne spør du meg), men man kan kanskje få tak i en pent brukt et eller annet sted.

Lykke til!

EDIT: legger til et bilde:

post-136276-1202493107_thumb.jpg

Ehh.. Takk for innspill, men denne står jeg over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...