Ohny Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Per i dag bruker jeg en P1i som privat, denne ønsker jeg ikke å bruke som jobbmobil da jeg ikke gidder å bli ringt opp av ukjente and stuff når jeg er day-off. Mobilen vi bruker på jobb i dag har sykt dårlig batteri levetid. 2-3 samtaler så er den udner 50% (+ jeg brujer bt headset), så det tar enda mer batteri. Jeg er på utsikt etter en mobil som har laaaang levetid, det er vet viktigste. Om den har muligheten for e-post er også positivt. Eller er ikke kamera, mp3, wifi, gps eller noe så viktig. Batteri er 1.prio her Lenke til kommentar
marrismarflow Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Per i dag bruker jeg en P1i som privat, denne ønsker jeg ikke å bruke som jobbmobil da jeg ikke gidder å bli ringt opp av ukjente and stuff når jeg er day-off. Mobilen vi bruker på jobb i dag har sykt dårlig batteri levetid. 2-3 samtaler så er den udner 50% (+ jeg brujer bt headset), så det tar enda mer batteri. Jeg er på utsikt etter en mobil som har laaaang levetid, det er vet viktigste. Om den har muligheten for e-post er også positivt. Eller er ikke kamera, mp3, wifi, gps eller noe så viktig. Batteri er 1.prio her har god erfaring med batteri levetiden på k850i Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De fleste HTC-telefoner skal ha god batteritid. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Min gamle SonyEricsson K610 varte opp mot 9 dager med skjermlyset på lavest, og 2-4 ganske korte samtaler per dag + ca 5-10 meldinger per dag. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Så her er det snakk om HTC eller SE? Slik som jeg har forstått det, så støtter ikke k850/k610 ms exchange? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så her er det snakk om HTC eller SE? Slik som jeg har forstått det, så støtter ikke k850/k610 ms exchange? Det er vel mulig med K850i, men tror ikke det fungerer så bra. Av SE-telefoner som virker med Exchange blir det P1i. Ellers blir det Nokia E- eller N-serie, eller HTC. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har en W850i og bruker den en uke før jeg lader den.. tror jeg har vært extremt heldig med batteriet. Har også heller ingen riper eller noe på den... den er holdt seg extremt pent i ett år... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Joa... har titta på E51, men lurer åssen batteri den har bare ass Lenke til kommentar
HansU Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei, jeg kan absolutt anbefale Nokia 6310i om det er batteritid du er ute etter, min holder ca. halvannen uke med mitt bruk, selv etter SVÆRT mange både utladinger og oppladinger. Det skulle bare mangle etter som batteriet er ca. 1/3 av telefonens volum. Om det er mulighet for e-post tviler jeg sterkt på, i alle fall om det er en brukervenlig du er ute etter. Telefonen selges så klart ikke i butikker lenger (den telefonen med best kvalitet noensinne spør du meg), men man kan kanskje få tak i en pent brukt et eller annet sted. Lykke til! EDIT: legger til et bilde: Endret 8. februar 2008 av HansU Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, jeg kan absolutt anbefale Nokia 6310i om det er batteritid du er ute etter, min holder ca. halvannen uke med mitt bruk, selv etter SVÆRT mange både utladinger og oppladinger.Det skulle bare mangle etter som batteriet er ca. 1/3 av telefonens volum. Om det er mulighet for e-post tviler jeg sterkt på, i alle fall om det er en brukervenlig du er ute etter. Telefonen selges så klart ikke i butikker lenger (den telefonen med best kvalitet noensinne spør du meg), men man kan kanskje få tak i en pent brukt et eller annet sted. Lykke til! EDIT: legger til et bilde: Ehh.. Takk for innspill, men denne står jeg over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå