Gå til innhold

Noen erfaringer med språkreiser?

paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 18år om det har noe å si.

Jeg har hørt at det har vært et litt dårlig opplegg med ef språkreiser, men Lisa språkreiser har jeg ikke hørt noe som helst om, noe som gjør meg litt skeptisk..

Edit: Så at de hadde program for voksene å, de hadde til og med Costa Rica som jeg hadde tenkt meg til! Supert! :)

Endret av paroa
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Reis med EF.

Ute etter ein høg postcount? Hadde vore greit med ei begrunning, noko trådstartar sikkert er interessert i. Stiller meg bak trådstartar eg også. :)

Nå er denne tråden relativt gammel, men jeg reiste med EF i sommer og jeg synes alt var kjempe bra. Ble møtt på Gardemoen og ble fulgt opp under hele turen av ledere. Programmet var sånn ca. fullt hele kvelden, fordi lederne sørget for at alle som ville, kunne være med noe på hele tiden (før undervisningen, etter undervisninger og på kvelden.) Det kan jo selvsagt være individuelt, men jeg synes EF var et godt valg.

Lenke til kommentar

Kommer vel an på hva slags forsikring man har det? Var selv i Tyskland og hadde forsikring gjennom vår private forsikring, og ikke den som EF tilbydde.

EF tilbyr ERIKA reiseforsikring, som egentlig ser bra ut, men ja ... litt leit om man får en forsikring som man må forholde seg til utenlandske kontaktpersoner.

Lenke til kommentar

Hei!

Selv dro jeg faktisk med LISA til Brighton for to år siden. Jeg er forresten 15 år nå. Jeg er godt fornøyd med hele opplegget, bortsett fra familien jeg fikk - den var heller elendig. Jeg vil si at LISA er for deg litt mere selvstendige enn average språreiseren - EF tar nok mere 'vare' på deg, passer på etc. Det samme gjelder nok de andre store som STS etc - om det er positivt eller negativt er individuelt fra person til person :)

Post gjerne spørsmål her om du lurer på mere ang. LISA..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...