Groening Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sitter nå og skal spille gjennom Zelda Ocarina of Time på N64, men jeg klarer ikke å drepe noen tentakel lignende årer som sperrer noen dører. De ser slik ut: Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sitter nå og skal spille gjennom Zelda Ocarina of Time på N64, men jeg klarer ikke å drepe noen tentakel lignende årer som sperrer noen dører. De ser slik ut: Husker ikke HELT hvordan dette var, men du må finne en dør som ikke har en slik tentakkel foran seg som leder inn til et rom med noe som ser ut som en slange som kommer ned fra taket. Bekjemp denne fienden, og en av tentaklene vil bli borte. Gå inn i døren hvis tentakkel er borte og drep enda en "slange". Gjenta prosessen til alle tentakler er borte. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sitter nå og skal spille gjennom Zelda Ocarina of Time på N64, men jeg klarer ikke å drepe noen tentakel lignende årer som sperrer noen dører. De ser slik ut: Husker ikke HELT hvordan dette var, men du må finne en dør som ikke har en slik tentakkel foran seg som leder inn til et rom med noe som ser ut som en slange som kommer ned fra taket. Bekjemp denne fienden, og en av tentaklene vil bli borte. Gå inn i døren hvis tentakkel er borte og drep enda en "slange". Gjenta prosessen til alle tentakler er borte. Yepp... Og husk at du er nødt til å bruke bomerangen på "slangene" Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ok, takk for svar. Men de "slangene" gjemmer seg bare, jeg får ikke til å drepe dem, skal jeg lokke dem ut eller hva? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ok, takk for svar. Men de "slangene" gjemmer seg bare, jeg får ikke til å drepe dem, skal jeg lokke dem ut eller hva? Lokk dem ut! Gå til midten av rommet, så kommer de. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ok, takk for svar. Men de "slangene" gjemmer seg bare, jeg får ikke til å drepe dem, skal jeg lokke dem ut eller hva? Lokk dem ut! Gå til midten av rommet, så kommer de. Tror jeg da. Riktig... sleit også litt med dette. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei. Du skal bruke boomerangen du har fått! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei. Du skal bruke boomerangen du har fått! Etter du har lokket den frem. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk det til nå, var mye lettere når jeg ikke slapp siktet. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk det til nå, var mye lettere når jeg ikke slapp siktet. Bra du fikk det til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå