deleder Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ok, da er det nok jeg som har misforstått, og jeg har betalt alt for mye for min Iphone. Jeg kjøpte en for $699 på ebay igår, men den er da klar til bruk også :-) lol 699? erru spinnvill? jeg så en 16gb for 540 i stad Lenke til kommentar
ct Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte den på ebay. Ser du på hva vinnerbudet ble til slutt, eller ser du på høyeste bud så langt i auksjonen? Det stiger som regel veldig mye de siste 2-3 minuttene av auksjonen. Hvis det stemmer at du kan kjøpe den så billig direkte fra Apple uten at du må betale for abonnemanget, så skjønner ikke jeg at prisen ligger så mye høyere på ebay... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte den på ebay. Ser du på hva vinnerbudet ble til slutt, eller ser du på høyeste bud så langt i auksjonen? Det stiger som regel veldig mye de siste 2-3 minuttene av auksjonen. Hvis det stemmer at du kan kjøpe den så billig direkte fra Apple uten at du må betale for abonnemanget, så skjønner ikke jeg at prisen ligger så mye høyere på ebay... Prisen har vel gått opp endel pga at man ikke kan kjøpe iPhones med cash lenger, bare bankkort, og maks 2 per kort. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 $700 når du kan få den til $550 på buy now... lol Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå er det vel litt sent å komme med noen argumenter, men hvis noen andre trenger det: Iphone har fint design. Det var det. HTC Cruise har jeg bestilt, og grunnen er enkel. Den har alt Iphone ikke har + det den har. Utenom design. Jeg liker liksom å ha en mobil som KAN motta og sende mms. Jeg bruker det ikke så mye, men det skal ikke være nødvendig å bryte garantien for å få det til. Og etter min erfaring med Apple, så ville jeg ikke brutt garantien. Iphone har sikkert en god mp3-spiller, men herregud, de fleste har vel en mp3-spiller fra før av. Og hvis du går for en Iphone på grunn av at du trenger en mp3-spiller, så kan du da likegreit kjøpe en Ipod... Har alt iPhone ikke har + det den har? Joa nå har jeg hørt det også. Hva med brukervennelighet, og brukergrensesnitt? Tenkt over det kanskje? Og det finnes MMS programmer til iPhone for MMS. Og som jeg svarte sist, du kan ordne med garantien. " Hvem som helst mobil har vell en Mp3 spiller" Ja de har det, men en bra en? Iphone sin mp3 er den beste på markedet. Og hva med pris? Iphone koster jo 2400 spenn, hvor mye koster HTC? Når fikk HTC multitouch? Gå heller for en Iphone sier jeg. Du vill ikke angre! Jeg tenkte å ligge langt unna denne diskusjonen, men her måtte jeg virkelig "gripe" inn! Hva gjelder bruker opplevelse er det ingenting som overgår iPhone, men på alle andre områder er faktisk iPhone underlegen HTC Touch Cruise! Trenger man GPS, 3G, MMS og alle annen slags "moderne" teknologi går man for HTC'n! Men for guds skyld, personen som startet tråden har gjort sitt valg, denne diskusjonen er ferdig! Jeg personlig er enig med Nora90, jeg ville kjøpt HTC'n, men valget kommer ann på hva hver person føler behov for! Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Med fare for å gå offtopic, så ser jeg akkurat nå på Touch Cruise, eller N82. Angående GPS støtten til Touch Cruise, så må man kjøpe ekstra kart utover det ene som følger med. Er det mulig å avinstallere TomTom og legge inn et annet kartprogram som klarer å bruke GPS antennen i mobilen, eller er man låst til TomTom? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvis det er som alle andre GPS-telefoner jeg har vært borti så dukker GPS'en opp som en vanlig COM-port. Så det skal gå an å bruke hvilket som helst program. -C- Lenke til kommentar
Rafn84 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har aldri prøvd iPhone. kommer heller ikke til å gjøre av den grunn at jeg ikke behøver å prøve den. "My heart belongs to HTC" ;P Har hatt både HTC Touc og Touch Cruise (min nåværenede telefon) og snart sitter jeg med en Touch Diamond. og jeg må si jeg er utrolig fornøyd med HTC. GPS`n går som en drøm, tar ikke så værts bilder, lastet ned et par spill for å teste, og det funka jo strøkent. og internetten går helt strøkent. Så jeg anbefaler så klart HTC Touch Cruise. (skal btw snart selge min Cruise, som nevnt ovenfor sitter jeg snart med en Touch Diamond) men er jo seff smak og behag hva man vil ha, trenger og ikke trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå