Gå til innhold

IPhone eller HTC Touch Cruise

SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPhone henger absolutt med i svingene til å koste under 2500 kr.

Hvor finner man Iphone til 2500kr?

på apple-butikker i usa, og sikkert mange andre steder. Mange halvsuspekte elektronikkbutikker i Hong Kong solgte den til omtrent 2250 NOK ferdig opplåst... Det er nok sikkert vanskelig å få den til den prisen hvis du ikke skal ut å reise eller kjenner noen som kan sende til deg i post fra usa eller lignende.

Ellers er jeg litt usikker på om denne diskusjonen kommer noen vei? Synes ikke det kommer gode argumenter ramlende inn... men det er kanskje bare meg

Vel, om man ikke får tak den til 2500, da er man like langt. Jeg hadde kjøpt på flekken hvis man fikk den til den prisen ferdig opplåst. Eneste jeg finner nå, er låste til ca 3500, eller opplåste til 4500. Og da kjøper jeg heller en touch cruise som garantert virker, uavhengig av oppdateringer og slikt.

Endret av Trazor
Lenke til kommentar
iPhone henger absolutt med i svingene til å koste under 2500 kr.

Hvor finner man Iphone til 2500kr?

på apple-butikker i usa, og sikkert mange andre steder. Mange halvsuspekte elektronikkbutikker i Hong Kong solgte den til omtrent 2250 NOK ferdig opplåst... Det er nok sikkert vanskelig å få den til den prisen hvis du ikke skal ut å reise eller kjenner noen som kan sende til deg i post fra usa eller lignende.

Ellers er jeg litt usikker på om denne diskusjonen kommer noen vei? Synes ikke det kommer gode argumenter ramlende inn... men det er kanskje bare meg

Vel, om man ikke får tak den til 2500, da er man like langt. Jeg hadde kjøpt på flekken hvis man fikk den til den prisen ferdig opplåst. Eneste jeg finner nå, er låste til ca 3500, eller opplåste til 4500. Og da kjøper jeg heller en touch cruise som garantert virker, uavhengig av oppdateringer og slikt.

Er opplåste til 3760 på Dotconsole... Der jeg hadde tenkt til å kjøpe men jeg har ikke penger.. har fått invoice men...

Lenke til kommentar

Nå er det vel litt sent å komme med noen argumenter, men hvis noen andre trenger det:

Iphone har fint design. Det var det.

HTC Cruise har jeg bestilt, og grunnen er enkel. Den har alt Iphone ikke har + det den har. Utenom design.

Jeg liker liksom å ha en mobil som KAN motta og sende mms. Jeg bruker det ikke så mye, men det skal ikke være nødvendig å bryte garantien for å få det til. Og etter min erfaring med Apple, så ville jeg ikke brutt garantien. Iphone har sikkert en god mp3-spiller, men herregud, de fleste har vel en mp3-spiller fra før av. Og hvis du går for en Iphone på grunn av at du trenger en mp3-spiller, så kan du da likegreit kjøpe en Ipod...

Lenke til kommentar
Ett minus med IPhone er jo at hver gang det slippes nye oppdateringer, så kan du ikke bruke den til oppdateringen har blitt hacket, eller hva?

og for å hacke telefonen så mister du vel garantien...så å kjøpe en telefon til 4-5k uten garanti er kanskje ikke tingen tenker jeg da. Kanskje det er noen som lverer med garanti på den nå.

Du kan bruke den HELE tiden, selvom det kommer en ny oppdatering!

Det nye blir jo hacket uansett, så du kan velge å ha den gamle versionen, eller oppdatere!OG hviv du oppdaterer så mister du kanskje garantien, men du kan bare bruke virginizer, så sletter du alt. Så kan du sende den til Apple, og ingen ser at du har tuklet med den.

Og den koster faktisk 2400 spenn hvis du bestiller.

Lenke til kommentar
Ett minus med IPhone er jo at hver gang det slippes nye oppdateringer, så kan du ikke bruke den til oppdateringen har blitt hacket, eller hva?

og for å hacke telefonen så mister du vel garantien...så å kjøpe en telefon til 4-5k uten garanti er kanskje ikke tingen tenker jeg da. Kanskje det er noen som lverer med garanti på den nå.

Du kan bruke den HELE tiden, selvom det kommer en ny oppdatering!

Det nye blir jo hacket uansett, så du kan velge å ha den gamle versionen, eller oppdatere!OG hviv du oppdaterer så mister du kanskje garantien, men du kan bare bruke virginizer, så sletter du alt. Så kan du sende den til Apple, og ingen ser at du har tuklet med den.

Og den koster faktisk 2400 spenn hvis du bestiller.

2400 fra hvor? en 8gb?

Lenke til kommentar
Nå er det vel litt sent å komme med noen argumenter, men hvis noen andre trenger det:

Iphone har fint design. Det var det.

HTC Cruise har jeg bestilt, og grunnen er enkel. Den har alt Iphone ikke har + det den har. Utenom design.

Jeg liker liksom å ha en mobil som KAN motta og sende mms. Jeg bruker det ikke så mye, men det skal ikke være nødvendig å bryte garantien for å få det til. Og etter min erfaring med Apple, så ville jeg ikke brutt garantien. Iphone har sikkert en god mp3-spiller, men herregud, de fleste har vel en mp3-spiller fra før av. Og hvis du går for en Iphone på grunn av at du trenger en mp3-spiller, så kan du da likegreit kjøpe en Ipod...

Har alt iPhone ikke har + det den har? Joa nå har jeg hørt det også.

Hva med brukervennelighet, og brukergrensesnitt?

Tenkt over det kanskje? Og det finnes MMS programmer til iPhone for MMS. Og som jeg svarte sist, du kan ordne med garantien. " Hvem som helst mobil har vell en Mp3 spiller" Ja de har det, men en bra en? Iphone sin mp3 er den beste på markedet. Og hva med pris? Iphone koster jo 2400 spenn, hvor mye koster HTC?

Når fikk HTC multitouch?

Gå heller for en Iphone sier jeg. Du vill ikke angre!

Lenke til kommentar

hærliga london....

skjønner ikke denne overvurderte iphone greia

Jeg synes de som ikke vil vie halve livet sitt for en telefon alla et spedbarn som må læres opp i absolutt alt til å vike unna.

Der finnes dedikerte mp3 spillere med ipod logoen på. Kjøp den og vent heller til iphone kommer til norge på en måte som gjør den brukervennlig i det øyeblikket du mottar den.

Lenke til kommentar
Iphone koster jo 2400 spenn, hvor mye koster HTC?

Gi oss en spesifikk link, ikke bare "den koster 2400". Som sagt, billigste jeg har funnet på nett klar til bruk (m turbosim etc etc) er ca 4000,- på Ebay, her på bruktmarkedet i Norge ligger prisen på ca 4500.

Lenke til kommentar

Gi oss en spesifikk link, ikke bare "den koster 2400". Som sagt, billigste jeg har funnet på nett klar til bruk (m turbosim etc etc) er ca 4000,- på Ebay, her på bruktmarkedet i Norge ligger prisen på ca 4500.

Den koster 399 USD over hele USA. Du får den på ebay litt dyrere. Man trenger ikke turbosim lenger, alle telefoner kan i dag softunlockes.

Lenke til kommentar

Den koster 399 USD over hele USA. Du får den på ebay litt dyrere. Man trenger ikke turbosim lenger, alle telefoner kan i dag softunlockes.

Hva!? Alle kan softunlockes? Brukes rett fra boks etter litt mekking med software? Hvorfor selges det Turbosims da?

Lenke til kommentar
Har alt iPhone ikke har + det den har? Joa nå har jeg hørt det også.

Hva med brukervennelighet, og brukergrensesnitt?

Tenkt over det kanskje? Og det finnes MMS programmer til iPhone for MMS. Og som jeg svarte sist, du kan ordne med garantien. " Hvem som helst mobil har vell en Mp3 spiller" Ja de har det, men en bra en? Iphone sin mp3 er den beste på markedet. Og hva med pris? Iphone koster jo 2400 spenn, hvor mye koster HTC?

Når fikk HTC multitouch?

Gå heller for en Iphone sier jeg. Du vill ikke angre!

- Brukervennelighet har kanskje litt med hva man er vant til, eller hva mener du?

- Hvorfor tukle med garantien når man kan kjøpe en telefon hvor man ikke trenger det?

- Ipoden min holdt ikke i et halvt år en gang før den begynte å bli dårlig. Creativen min har holdt i snart 2 år. Ipod er etter min mening masseprodusert dritt.

- Jeg gir rett og slett faen i prisen, det er ikke jeg som skal betale den. Og selvom jeg hadde betalt den selv hadde jeg ikke kjøpt en Iphone.

Neste gang jeg skal ha ny mobil, som fohåpentligvis er om et par år, så kan jeg kanskje kjøpe en Iphone. Intil de får litt vett i hue, så holder jeg meg til alt annet... Og i motsetning til dere, så bryr jeg meg om innsiden.

Lenke til kommentar

Bryter man garantien ved å soft-unlocke den? Det vil jeg jo tro, men jeg aner ikke.

Ellers ligger de vel på $ 500 - 600 dollar på ebay. Ikke usannsynlig dyrt for en stilig mobil, men jeg ville ikke betalt det for en iphone når jeg vet hva den koster i butikk.

Uansett... noen her grenser til fanatiske, hvis man ikke kan se noen negative sider med iphone bør man kanskje ta seg en liten tur i tenkeboksen.

Lenke til kommentar

Hva!? Alle kan softunlockes? Brukes rett fra boks etter litt mekking med software? Hvorfor selges det Turbosims da?

Fra i morges kan man kaste alle turbosims i dass :)

Lenke til kommentar

$399 i hele USA? Dere må jo forstå at den da er subsidiert med abonemang fra den operatøren som har enerett på telefonen. Det vil si at dere da må betale for et abonemang fra USA i ett år, som ikke blir brukt. Samme som en telefon i som selges til 1kr i Norge, telefonen koster selvsagt ikke 1kr, du må også ta med det som abonemanget koster gjennom bindingstiden.

Mellom $550 og $700 må du betale for en ny telefon fra USA uten abonnemang, som kan brukes i Norge, pluss frakt som faktisk koster ca $135. Det vil si at du må ut med alt fra 3800kr til 4600, alt etter hvordan auksjonen går for deg.

Lenke til kommentar
$399 i hele USA? Dere må jo forstå at den da er subsidiert med abonemang fra den operatøren som har enerett på telefonen. Det vil si at dere da må betale for et abonemang fra USA i ett år, som ikke blir brukt. Samme som en telefon i som selges til 1kr i Norge, telefonen koster selvsagt ikke 1kr, du må også ta med det som abonemanget koster gjennom bindingstiden.

Mellom $550 og $700 må du betale for en ny telefon fra USA uten abonnemang, som kan brukes i Norge, pluss frakt som faktisk koster ca $135. Det vil si at du må ut med alt fra 3800kr til 4600, alt etter hvordan auksjonen går for deg.

Her er det nok endel ting du ikke forstår. Telefonen er ikke subsidiert. Apple tjener penger på å selge telefon for $399. Man signer ikke opp på noen avtale før etter telefonen er kjøpt, på iTunes.

Du går inn i Apple Store, kjøper telefonen for $399, drar hjem, unlocker og så har du en supertelefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...