Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jeg får ofte opp denne meldingen om at dere har aktivert søkebegrensning, vennligst vent 5 sekunder... Dette i forbindelse med at jeg trykker på Vis Mine Innlegg. Kunne dere øke terskelen for den feilmeldingen bitte litt? Bare sånn at jeg ikke får dem daglig. Jeg har nemlig beregnet at hvis jeg må vente 5 sekunder en gang til dagen hver dag i de neste 20 årene, kommer denne buggen til å koste meg over 10 timer. Og livet er for kort til å trykke F5. Ha en fortsatt god helg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det problemet der opplever jeg sjelden. Eneste må være hvis jeg uforvarende klarer å trykke to ganger i stedet for en. Ser ikke på det som noe problem. Synes det er greit slik det er nå jeg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg ser ikke problemet ved å øke terskelen. Så kan du trykke to ganger uten feilmelding. For ingen kan nekte for at det skjer, selv om det er sjelden. Er man redd for DOS-angrep, der man søker hele tiden og overbelaster serveren? Endret 4. februar 2008 av Gurin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg