kewell79 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Ligger på plass 9 og heter "test" for øyeblikket Har ikke Dreambox tilgjengelig så vet ikke frekvens Edit:For parabol ja.......... Endret 4. februar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har analog kabeltv fra canal digital og har hatt viasat 4 en god stund. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Rart det ikke står noe om det på hjemmesidene til Canal Digital. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Finn han ikkje. må ha vore ein kortvarig test. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg fant en kanal på dreamboxen som het test og som sendte med krypteringen videoguard og conax. Denne sendte dessverre ingenting nå. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det står faktisk på heimesida at viasat4 vert tilgjengeleg frå 6/2. Men kor tid kjem tv3? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det står faktisk på heimesida at viasat4 vert tilgjengeleg frå 6/2. Men kor tid kjem tv3? Det skjer nok ikke før Viasat får Tv2, vist det i det hele tatt skjer. TvNorges kanalen FEM dukker forresten opp på VIASAT i morgen Endret 5. februar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men viasat på canal digital og tv norge på viasat tyder vel på at ting er på gang, skulle ein tru. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Veldig interessant. Viasat 4 har jo siden oppstarten sendt halvparten av Champions League-kampene, sammen med TV3 som har sendt den andre halvparten. Men jeg ønsker fortsatt at TV3 også skal komme til Canal Digital parabol. Hvis det skjer blir det definitivt parabol og ikke RiksTV på meg. Foreløpig sitter jeg på gjerdet... Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det står faktisk på heimesida at viasat4 vert tilgjengeleg frå 6/2. Men kor tid kjem tv3? Det skjer nok ikke før Viasat får Tv2, vist det i det hele tatt skjer. TvNorges kanalen FEM dukker forresten opp på VIASAT i morgen Kampanje.com melder nå at "Et bytte av kanalene TV3 og TVNorge på satellitt er nært forestående". Hvis det stemmer så er ikke TV3 på Canal Digital avhengig av TV2. http://www.kampanje.com/medier/article202026.ece Svenske TV3 kommer også i Canal Digitals svenske familiepakke. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og den har nå dukket opp som kanal 611 i kanallisten. EPG viser at svensk tv3 skal starte sendingene 13/2 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Og den har nå dukket opp som kanal 611 i kanallisten. EPG viser at svensk tv3 skal starte sendingene 13/2 som vi i Norge vil få svart skjerm på...... Lenke til kommentar
KidN Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som har frekvensen etc. så jeg får lagt den inn manuellt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå