arnold_layne Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg er i markedet etter en ny skjerm og har sett en del på de populære Samsung-skjermene 226bw og 245b. Men siden jeg driver mye med bilderedigering og lite med spilling kunne jeg tenke meg å betale litt ekstra for å få et (S-)PVA panel istedenfor TN. Kan noen tipse meg om et par rimelige skjermer med slikt panel? Gjerne med erfaringer også. Helst 22", men 20" og 24" kan også være aktuelt. Endret 4. februar 2008 av arnold_layne Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Denne har S-PVA panel, er 22" og har full hd oppløsning (1920*1200) Lenovo L220X Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Takk for tips. Det er akkurat noe sånt jeg er på utkikk etter. Men det ser ut som denne er veldig fersk (ingen av nettbutikkene i prisguiden som har den på lager), er det noen som har erfaringer med den? Jeg gjorde et kjapt søk og fant to tester (#1 og #2) og de ser jo lovende ut. Andre forslag? Endret 4. februar 2008 av arnold_layne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå