King_Canute Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kona har fått seg ny bærbar pc, og i den forbindelse vil jeg ha overført mail'en fra den gamle PC-en til den nye. Den gamle PC-en har office 2003 og den nye har office 2007. Men da jeg prøvde og importere mail til office 2007 hentet den bare info fra det som ligger på PC-en. Jeg har kopiert selve mail filen fra den gamle PC-en til en usb minne pen. Men i office 2007 finner jeg ikke ut at det går an å importere fra fil. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Du må ta backup av .pst filen fra Office 2003. Søk etter *.pst på c: disken. Så gjør du som følger, start Office 2007, velg fil og så kan du se på skjermbildene hvordan du importerer .pst filen din: ps! Hvis du ikke har Fil menyen der, trykk på Alt knappen og den kommer frem. Skal funket det....men du bør kopiere ut .pst filen fra den gamle pcen for å få dette til å fungere. Finnes sikkert andre løsninger, men denne har jeg selv prøvd. Endret 5. februar 2008 av myhken2 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hjertelig takk, det ordnet seg med oppskriften din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå