Haawy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen som vet om disse kontrollene er noe billigere i Thailand enn på vgp.ca? Hvis ikke så legger jeg inn bestilling straks! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er ihvertfall ikke mange kronene å spare. Jeg fikk min fra VGP for noen dager siden. Veldig godt fornøyd med både byggekvalitet og tyngde. Begge er noe bedre enn på sixaxis. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 VGP er generelt sett dyrere enn andre steder. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hehe det var da som bare pokker da. jaja skal alt i alt så er det en dråpe i havet dette. Det kan jo alltids være du kommer til å ville ha en til i fremtiden. Et tips fra meg, er å tenke igjennom dette nå. Bestiler du fra yesasia, vil det jo ta litt tid. Men dette vil du jo ha nok av nå. Ser at zailor har 10+ på lager nå. Trodde ikke Norge og Europa skulle få inn før om noen måneder til. Men de sender den ikke gratis da!? Står den koster 470 kroner der, men tror ikke at det inkluderer frakt slik Buzo sier. Det hadde de GARANTERT skrevet med stor skrift. De selger kun sort da. Kjøpte selv den sorte. I motsetning til hva noen sier, ser den IDENTISK ut med standard kontrollen. Det eneste er at det står "Dualshock 3" med blå skrift, noe man ikke legger merke til. Hørtes harry ut med en gang, men hvit frister veldig nå. DS3 er deilig. Vibrasjonen er som den skal, og selvsagt et musst for alle. Den er i tillegg en del tyngre, merkbart tyngre, som er veldig bra. Føles mer solid, og mindre knirkete som andre har sagt, men føler dette henger naturlig sammen med at den er tyngre. Som sagt er den 97% identisk med standard kontrolleren, så få på et merke eller lignende på "sjefskontrolleren" din. Andre må jo ikke få den! PS: Ny konklusjon: Skal man kjøpe nå, står det imellom Yesasia eller Zailor.no! Skal du ha hvit kontroller, står det imellom VPN (hvis det haster), og yesasia. Grunnen til at Zailor slår VPN, selv om den inkl. frakt nok blir litt dyrere, er at zailor er norsk. Den går derfor under norsk lov. Kjøper man fra utlandet, MÅ man tenke over pris contra hvis noe går galt. Hadde selv aldri kjøpt en PS3 eller andre mer avanserte dyrere ting som kan gå i stykker, i utlandet. Men DS3 føler jeg er "sikkert nok" til å kjøpe. Det samme kan sies om spill, CD-er, filmer. Ting man kan få mye billigere, som det svært skjeldent er eller går noe galt med. Disse tingene ryker på grunn av "uvettig bruk", noe som ikke Norsk lov heller vil være noe hjelp med. Joda, jeg betalte ikke mere enn kr. 479 fra zailor.no. Var nettopp inne på kontoen min der å sjekket. Frakt kr. 0,- sto det. Vet ikke hvorfor, men bra for meg Jeg bestilte forøvrig en hvit Dualshock 3, siden de ikke hadde svarte inne da jeg bestilte. (sist fredag). Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Joda, jeg betalte ikke mere enn kr. 479 fra zailor.no. Var nettopp inne på kontoen min der å sjekket. Frakt kr. 0,- sto det. Vet ikke hvorfor, men bra for meg Jeg bestilte forøvrig en hvit Dualshock 3, siden de ikke hadde svarte inne da jeg bestilte. (sist fredag). Nei, men da er den jo grei. Fint de hadde hvit kontroller også da. Tror ikke det var noe tap i det hele tatt at du fikk "andrevalget" ditt. Som jeg sa, er den svarte 97% identisk utseendemessig med den vanlige sixaxisen. Overraskende de hadde gratis frakt. Men kan jo være en feil i ditt tilfelle. Zailor må jo være idioter som ikke klistrer opp en gigantisk "GRATIS FRAKT" rubrikk på siden. Som vi hvet, medfører frakt ihvertfall en hundrelapp på prisen. Tror det er mange som glemmer dette. YesAsia er sabla billige da med 330kr for kontrolleren. Men 480kr er ikke galt det. Det er også godt å ha forbrukerkjøpsloven bak seg. Men, strengt tatt neppe nødvendig med tanke på kvaliteten på DS3. Endret 13. februar 2008 av Badfellah Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe jeg hadde bestilt, penger var trukket fra konto og vare sendt fra vgp.ca før de andre mulighetene dukket opp her Kjappe var de i hvert fall der. Tydeligvis ikke billigst, men det bryr meg ikke så veldig mye. Er bare snakk om en hundrelapp eller to uansett. Var det jeg mente med en dråpe i havet. Ny ristende kontroller blir det da uansett og det blir bra når Uncharted skal få unngjelde Jada, ingenting å tenke over det. Så lenge det ikke viser seg å være noe galt med hverken min eller din kontroll, er alt bare velstand! For det er litt verre når ting kjøpt i utlandet viser seg å ha feil. Min virket ihvertfall ypperlig da jeg spilte på den i går. Det er lett å ikke tenke over det, men betydningen av kvalitet er kansje det viktigste av alt. Sånn sett er det deilig å ha Sony og PS3! Uheldigvis er realiteten annerledes for Xbox360 eiere. Tenker det er mange som har kjøpt "billig" i utlandet som angrer ja! Ikke at det at den er kjøpt i norge er særlig trøst... Lenke til kommentar
buzo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Fikk min hvite Dualshock 3 i dag fra zailor.no. Gikk 1 uke fra jeg bestilte til jeg fikk den. Men så bor jo jeg i nord-norge også da. Har fått ett veldig godt inntrykk av den, den virker veldig solid og forseggjort, mye mere enn sixaxis. Tyngden virker veldig 'riktig', og den ligger godt i hånda. Har bare fått prøvd den i 2 spill foreløpig. Noen som vet om Splinter Cell: Double Agent støtter rumble? Har ikke sett det på noen lister over kompatible titler. Kan love at Motorstorm og Uncharted blir løftet flere hakk i opplevelse med Dualshock 3 ihvertfall! edit: jeg synes tommelstikkene glir bedre på DS3, og er mye mere 'smooth' i forhold til gamle sixaxis. Synes dessuten at det går mye lettere å trykke ned høyrestikka, f.eks. ved zooming med våpen osv. Endret 16. februar 2008 av buzo Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bestilte nå fra yesasia.com fikk litt rabatt med denne koden: ISYA247 Fant den her: clicky Lite å gjøre når man ikke fester på en lørdags kveld Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bestilte nå fra yesasia.com fikk litt rabatt med denne koden: ISYA247 Fant den her: clicky Lite å gjøre når man ikke fester på en lørdags kveld Takk for tipset. Bestilte meg en DS3 Black, greit å ha to!! Og 297,30 kr inkl. frakt var så billig at jeg klarte ikke å la være! Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Damn det var billig, bestilte nettopp fra VGP for noen dager siden. Ble nærmere 500kr inkludert frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå