EssspeN Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg lurte på om den er mye tyngre enn orginalen? Ellers, er det noen spill som støtter dette enda? Trengte en ny kontroller alikevel, så da tok jeg den med rumble. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Den er en god del tyngre enn originalen, føles mer solid. Og ja, det er ganske mange spill som støtter den allerede. Enkelte av de gamle har fått gjennom patcher, PS2-spill fungerer med rumble og de fleste nye PS3-spill støtter det. Endret 4. februar 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja den er en del tyngre Ja det er noen spill som støtter den. Kommer etter i patcher osv trur jeg.. Ja det er mangen her på foroumet så har den. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Oki, mye betalte dere for den? Jeg kjøpte min for 499 kr. Synes ikke det var så ille til å være i norge, hvis jeg ikke husker feil koster en vanlig sixassis 600 kr eller noe på ebgames? Er den å oppdrive på elkjøp osv? Har den kommer til norge "offisielt" ? sorry, har ikke følgt med så mye i det siste her EDIT: Ser de har den på vg+.ca .. HVIT OGSÅ!! Æsj, ville mye heller hatt hvit kontroller da gitt!! *angrer seg* Endret 4. februar 2008 av EssspeN Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kjøpte meg nettopp Dualshock 3 i Singapore. Kostet 285kr der Hadde hvit og, kul den men matcher ikke helt resten av stuen Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor/hvordan kan man se om PS3-spill støtter rumble? Kommer så og si alle fremtidige PS3-spill å støtte rumble? PS3-kontrolleren min begynner allerede å bli fucka, det kommer sånn "knekkelyd" på høyrestikka når jeg bruker. Veldig dårlig å måtte bytte ut kontrolleren etter "bare" ca 11 måneder. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 er en liste et sted over hvilke spill som støtter det sålangt:) og vil tro at alle spill som kommer fremover vil utnytte seg av rumble støtte. Men for å være helt ærlig er six axis kontrollene ganske møl iforhold til dualshock, dårlig plast og dårlig kvalitet egentlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fikk min fra VGP her for ein stund siden, absolutt eit stort seg opp fra dasskontrollen som opprinnelig fulgte med. Føles mye bedre takkert vere den ekstra vekten, samt byggekvalitete er mye bedre virker det som. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Fikk min fra VGP her for ein stund siden, absolutt eit stort seg opp fra dasskontrollen som opprinnelig fulgte med. Føles mye bedre takkert vere den ekstra vekten, samt byggekvalitete er mye bedre virker det som. etter å ha spilt med dual shock'n et par måneder, prøvde jeg å gå tilbake til sixaxis'n igjen. selvom de kaller det en kontroll, så følte jeg ikke at jeg hadde helt kontroll med den.. Endret 6. februar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor/hvordan kan man se om PS3-spill støtter rumble? Kommer så og si alle fremtidige PS3-spill å støtte rumble? PS3-kontrolleren min begynner allerede å bli fucka, det kommer sånn "knekkelyd" på høyrestikka når jeg bruker. Veldig dårlig å måtte bytte ut kontrolleren etter "bare" ca 11 måneder. Begge stickene er fucka, vanskeligere å aime på cod 4 for eks.. Vurderer sterkt en ny håndkontroll, men det er veldig lenge til dualshock 3 kommer i Norge, trenger enten dualshock 3 eller den vanlige soon.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 etter å ha spilt med dual shock'n et par måneder, prøvde jeg å gå tilbake til sixaxis'n igjen. selvom de kaller det en kontroll, så følte jeg ikke at jeg hadde helt kontroll med den.. Hehe, ja du kan jo si det på den måten også Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor/hvordan kan man se om PS3-spill støtter rumble? Kommer så og si alle fremtidige PS3-spill å støtte rumble? PS3-kontrolleren min begynner allerede å bli fucka, det kommer sånn "knekkelyd" på høyrestikka når jeg bruker. Veldig dårlig å måtte bytte ut kontrolleren etter "bare" ca 11 måneder. Begge stickene er fucka, vanskeligere å aime på cod 4 for eks.. Vurderer sterkt en ny håndkontroll, men det er veldig lenge til dualshock 3 kommer i Norge, trenger enten dualshock 3 eller den vanlige soon.. dualshock er nok rett rundt svingen her i europa:) ganske sikker atleast, men bare kjøp et par fra vpg.ca som jeg gjorde Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har 6 stk. med Rumble og 1 uten. Den som ikke har rumble ligger et eller annet sted hjemme med masse støv. Dualshock 3 er rett og slett en lettelse Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) "Feil tråd." Endret 6. februar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Da var Dualshock 3 bestilt og betalt, iløpet av det neste 2 ukene får jeg dualshock 3 og Devil May Cry 4 . Og DMC 4 støttet og rumble, da har jeg 5 spill som støtter rumble av dem 6 spillene, bare CoD4 ikke støtter rumble enda! Håper det kan komme en update som gjør att rumblen funker i CoD4 Endret 6. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 er det bare meg eller er rumblen på xbox 360 mye kraftigere og realistisk, enn PS3 sin? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 er det bare meg eller er rumblen på xbox 360 mye kraftigere og realistisk, enn PS3 sin? Jeg syns den var kraftig jeg, nå har jeg dog ikke prøvd de rett etter hverandre da. Men hva i all verden mener du med realistisk? Rister på de rette stedene? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 er det bare meg eller er rumblen på xbox 360 mye kraftigere og realistisk, enn PS3 sin? lenge siden jeg har spilt 360 men tror ikke det er så mye forskjell. kanskje litt kraftigere, vet ikke..men er vel opp til spillutviklerne når rumblen skal intreffe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 er det bare meg eller er rumblen på xbox 360 mye kraftigere og realistisk, enn PS3 sin? Jeg syns den var kraftig jeg, nå har jeg dog ikke prøvd de rett etter hverandre da. Men hva i all verden mener du med realistisk? Rister på de rette stedene? med realsitsik mener jeg at det som skjer føles riktig... men nå har jeg bare prøvd rumble på Ratchet and clank, mulig det bare er dårlig jobb av utviklerne.. er det rumble på uncharted btw? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 er det bare meg eller er rumblen på xbox 360 mye kraftigere og realistisk, enn PS3 sin? Jeg syns den var kraftig jeg, nå har jeg dog ikke prøvd de rett etter hverandre da. Men hva i all verden mener du med realistisk? Rister på de rette stedene? med realsitsik mener jeg at det som skjer føles riktig... men nå har jeg bare prøvd rumble på Ratchet and clank, mulig det bare er dårlig jobb av utviklerne.. er det rumble på uncharted btw? jepp, det er det. funker greit den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå