RiZLa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei. Jeg har nå et msi kt3 ultra aru med xp 2000 og 512 pc 2100 ddr ram. Jeg får nå solgt dette til ca 2000. Burde jeg solgt dette for så å kjøpe asus a7n8x deluxe og barton 2500? Lenke til kommentar
sofah Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det spørs vel streng tatt på deg selv, og ditt behov..? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Som tidligere sagt, det kommer ann på smak og behag + behov. Det blir vel mye penger bortkastet hvis du går for å oppgradere til barton på et så tidlig tidspunkt? Lenke til kommentar
Phrode Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Høres ut som en dårlig deal, rent økonomisk...Hvis du ikke bruker pc'n til no skikkeli heavy, får du vel ikke spesielt mye glede for pengene. Bruk heller pengene på skjermkort, snus eller no annet gøy Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Høres ut som en dårlig deal, rent økonomisk...Hvis du ikke bruker pc'n til no skikkeli heavy, får du vel ikke spesielt mye glede for pengene. Bruk heller pengene på skjermkort, snus eller no annet gøy Som denne! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...CatID=9&GrpID=1 weee! lyst på jeg, men er faen meg så fattig:( noen som har tips for og tjene penger raskt? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 åååh! en sånn en harddisk ønsker jeg meg! *se søtt på en snill person som vil gi meg en sånn en (blir 19 år om to timer og 23 minutter)* Noen som vil bytte den med en 60gb disk (7200rpm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå