Stian-89 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) I dag begynner sesong 2 av Paradise Hotel i USA. Personlig synes jeg sesong 1 er en av de bedre seriene jeg har sett, så må nok følge med på denne sesongen også. Er det andre enn meg som kommer til å følge med? - 'Paradise Hotel 2' to debut on MyNetworkTV and Fox Reality February 4 - Paradise Hotel på Wikipedia - Sesong 2 promo. Endret 5. februar 2008 av stianandre Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) I dag begynner sesong 2 av Paradise Hotel i USA. Personlig synes jeg sesong 1 er en av de bedre seriene jeg har sett, så må nok følge med på denne sesongen også. Er det andre enn meg som kommer til å følge med? - 'Paradise Hotel 2' to debut on MyNetworkTV and Fox Reality February 4 - Paradise Hotel på Wikipedia Gull ! Når Sesong 1 gikk på TV2 så digga jeg å se på det. Var jo hele tiden sykes "twists" ble mer som en parodi. Men folka de hadde casta var jo så sjuke i hodet at det hele ble bare kult. Var jo krig hele veien liksom. Og med den raske cuttingen og en million reaction shots så ble det ihvertfall ikke dårligere. Kommer til å "se" på dette ja. Hvis noen finner ut hvor dette legges ut hen, så skriv gjerne det i denne tråden. legger ved sangen fra åpningsmelodien: Endret 4. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha. TWOOO TICKETS TOOO PARAAAADIIIISE. Husker jeg digga det ja. Husker dave best, haha. Stakkars. Uansett, kommer dette til å komme til Norge eller blir det til at man må laste det ned? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ser dårlig ut med tanke på nedlasting. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva går denne serien ut på? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hahaha dave ja! Men jeg jusker Toni eller Tony best.. Ho med di svære øyan! Også hun som til slutt vant da, what a bimbo! Gleder meg til sesong 2 Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hva går denne serien ut på? Mange single mennesker som bor på et luksushotell. Så skal de finne en partner å bo sammen med, den som står uten partner må forlate hotellet, og det kommer inn en ny gjest. Så var det fullt av "twists" i sesong 1, blir vel ikke færre denne sesongen. Promo for sesong 2. Endret 5. februar 2008 av stianandre Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Da er episode 1 klar for å bli sett! Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Synes episode 1 var ganske bra. Absolutt verdt å følge med videre. Snart skal jeg se episode 2 og 3. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som kan linke meg opp til en torrent? Finner ingen episoder fra sesong 2.. Og blabla vet at man ikke skal oppfordre til nedlastning men det er tross alt bare snakk om et realityprogram På forhånd takk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Uansett om det er et realityprogram så er det brudd på reglene på dette forumet. Gå og gjem deg. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Haha, okey, beklager. Lenke til kommentar
Luta Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvilken kanal? Jeg digger den serien der. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Var ikke sesong 1 på tv for 5-6 år siden? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg husker jeg kjeda meg så sinnsykt at jeg faktisk fulgte med på sesong 1 hele sommerferien min. Tror det var i 2004 - 2005 kanskje? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Woho! Husker hele mopedgjengen var hekta på det programmet! Husker ho militærdama som hadde lazer-eyes! Dette skal jeg følge med på! Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nettopp sett ferdig episode 6. Fabelaktig underholdning. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Da har jeg sett alle 10 episodene som er kommet til nå. Digger dem! Fantastisk artig å se på. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Synes s1 var ein fæl affere. Mye drama det skal dei ha. Men kunne godt tenkt meg å se s2 for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå