Gå til innhold

Tastatur og mus til Xbox360

ksolvik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mus og tastatur er for pc IKKE tv spill konsoller! Ødelegger hele morroa!

IKKE KJØP

Det bestemmer vel ikke du?... Bare fordi DU ikke liker mus og tastatur til konsoll, kan det da vel hende at ksolvik gjør det.

Du bestemmer vel ikke hva jeg mener. Bare for at DU ikke liker at jeg mener at mus og tastatur hører TIL PC, kan det vel hende at ksolvik hører på meg! Jeg er neppe enesten som har den meningen. Det ville også blitt urettferdig om noen bruker mus og tastatur i feks COD:4

Lenke til kommentar

IKKE KJØP

Det bestemmer vel ikke du?... Bare fordi DU ikke liker mus og tastatur til konsoll, kan det da vel hende at ksolvik gjør det.

Du bestemmer vel ikke hva jeg mener. Bare for at DU ikke liker at jeg mener at mus og tastatur hører TIL PC, kan det vel hende at ksolvik hører på meg! Jeg er neppe enesten som har den meningen. Det ville også blitt urettferdig om noen bruker mus og tastatur i feks COD:4

Irriterer meg grenseløst at Xbox360 har støtte for tastatur og mus, men ingen spill som støtter det. Argumentet ditt er helt elendig, det er så simpelt som å bare ha en funksjon som gjør at du velger om du vil spille på servere med mus eller uten. Som i for eksempel Unreal3 til PS3.

Synes i det minste at mus/tastatur skal være tilgjengelig i 'player matches'(unranked), spesielt når det gjelder spill som har PC-release.

Lenke til kommentar

IKKE KJØP

Er da slettes ikke urettferdig når alle har muligheten til å velge mellom mus/kontrollen.. Det er jo DITT valg om du vil spille med mus eller kontroll..

Lenke til kommentar

IKKE KJØP

Jeg har da aldri prøvd å bestemme hva du mener. ksolvik lurer på hvor han får tak i mus og tastatur til Xbox 360 og hvordan det virker, så da er det bare dumt å komme med at "mus og tastatur ikke passer til konsoll" og at det ødelegger moroa. Jeg regner med a ksolvik startet denne tråden fordi han er interessert i mus og tastatur til konsoll... Personlig ville ikke jeg brukt mus og tastatur til konsoll, men om andre gjør det, så er jo det dritkult.

Dessverre, ksolvik. Jeg vet ikke hvor man får tak i mus og tastatur. Men jeg kan sjekke litt rundt :)

Lenke til kommentar

Det går ant å koble til mus og tastatur ja, sikkert med og uten adapter (se på modnet).

Bjohansen; Vis spillene får skikkelig støtte for mus og tastatur så BØR det skilles med de som ønsker å bruke håndkontrolleren for det er langt i fra det samme og det er urettferdig ja. Er ikke snakk om hva man KAN bruke, det BØR være likt.

Lenke til kommentar
Det går ant å koble til mus og tastatur ja, sikkert med og uten adapter (se på modnet).

Bjohansen; Vis spillene får skikkelig støtte for mus og tastatur så BØR det skilles med de som ønsker å bruke håndkontrolleren for det er langt i fra det samme og det er urettferdig ja. Er ikke snakk om hva man KAN bruke, det BØR være likt.

Det er dessverre slik i mine øyne at hvis begge har mulighet til å velge så er det allerede rettferdig.. For da har DU valgt å bruke kontrollen, mens han andre har valgt å bruke mus/tastatur..

En som er pro med mus/tastatur suger kanskje med kontrollen, og da blir det jo urettferdig ovenfor han..

Lenke til kommentar

Det er dessverre slik i mine øyne at hvis begge har mulighet til å velge så er det allerede rettferdig.. For da har DU valgt å bruke kontrollen, mens han andre har valgt å bruke mus/tastatur..

En som er pro med mus/tastatur suger kanskje med kontrollen, og da blir det jo urettferdig ovenfor han..

En som suger med kontrolleren spille ikke første person spill på konsoll, for de sverger til mus og tastatur på PC. Noen er værtfall slik, jeg har kompiser som sier så.

Om du mener det er rettferdig så kanskje jeg kan ta pcen min og spille mot konsollen din, er det også rettferdig?

Er du en av de som mener alt er rettferdig, god ping dårlig ping!? Samme ulla?

Du gir ikke Bjørn Dæhli fisheer ski,godt smurt og Thomas Alsgaard hoppski.

Lenke til kommentar

En som suger med kontrolleren spille ikke første person spill på konsoll, for de sverger til mus og tastatur på PC. Noen er værtfall slik, jeg har kompiser som sier så.

Om du mener det er rettferdig så kanskje jeg kan ta pcen min og spille mot konsollen din, er det også rettferdig?

Er du en av de som mener alt er rettferdig, god ping dårlig ping!? Samme ulla?

Du gir ikke Bjørn Dæhli fisheer ski,godt smurt og Thomas Alsgaard hoppski.

Nå sporer du av her.. Det er snakk om smak og behag.. en som er pro med kontrollen kan være mye bedre enn en som er pro med mus.

Men når begge har et valg mellom mus og tastatur så står DU fritt til å velge hvilken DU vil bruke.

Hvis du deltar i et bilrace og alle kan velge mellom to typer biler - Ferarri og Porche.. Så er det jo ikke urettferdig om du velger Porche og en annen velger Ferarri..

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt argumentene dine, klarer ikke motargumentere når jeg ikke forstår noe av hva du mener. Grunnen til at mange vil at det skal være mus/tastatur-støtte er at de som ikke har bra nok PC, og ikke gidder å oppdatere hver gang det kommer et nytt spill - skal kunne spille også, med det utstyret de ønsker. Dessuten er det langt lettere å spille online på en xbox enn på en PC.

Ja? Hvis begge kan bruke mus/tastatur så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...