Gå til innhold

Beste fotballen å spille med?

Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal helst ha en ordentlig god ball, med god kvalitet, samme åssen prisklasse det er :)

jeg er kanonfornøyd med adidas euro 2008, ballen som skal brukes under em til sommer. ellers så har eg alltid likt champions league ballene. tror Finale 7 er den som spilles med nå

er den passe tung og sånn? og går den noe merkelig i lufta?

• 1 måned senere...

Premier League ballen (Aerow) og Teamgeist skal visst nok være baller som gjør litt rare bevegelser i lufta som gjør det enklere å score. Jeg har dessverre ingen stor erfaring med spesielle fotballer selv, men det skal nå sies at jeg har spillt med PL ballen (den de bruker i PL som koster rundt 800 - 1000 eller noe sånt) og synes det er en betraktelig forskjell mellom de billige ballene som jeg må bruke selv og gode baller som Teamgeist og PL.

hei :)

jeg skal kjøpe meg ny fotball snart, og lurte på, hvilken fotball er den beste og spille med? :) håper på svar ^^

jeg bruke selv en adidas teamgeist ball, den er utrolig bra. Den har også litt rare bevegelser i lufta, men det er jo sånn de nye ballene blir lagd så det blir vanskeligere for keeperen og flere mål.

ja, den finnes i blå og gul også, men er en annen ball som er i gul og lilla ;) den de spiller med i PL i år, de spiller også med den hvite og lyseblå ballen.

SÅ i etterkant at det var Aerow det var tilbud på, og ikke Aerow II. så er vel den gamle modellen som er i gul og blå og den nye i gul og lilla.

Endret av Bangern1991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...