Gå til innhold

Beste fotballen å spille med?

Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal helst ha en ordentlig god ball, med god kvalitet, samme åssen prisklasse det er :)

jeg er kanonfornøyd med adidas euro 2008, ballen som skal brukes under em til sommer. ellers så har eg alltid likt champions league ballene. tror Finale 7 er den som spilles med nå

Lenke til kommentar
skal helst ha en ordentlig god ball, med god kvalitet, samme åssen prisklasse det er :)

jeg er kanonfornøyd med adidas euro 2008, ballen som skal brukes under em til sommer. ellers så har eg alltid likt champions league ballene. tror Finale 7 er den som spilles med nå

er den passe tung og sånn? og går den noe merkelig i lufta?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Premier League ballen (Aerow) og Teamgeist skal visst nok være baller som gjør litt rare bevegelser i lufta som gjør det enklere å score. Jeg har dessverre ingen stor erfaring med spesielle fotballer selv, men det skal nå sies at jeg har spillt med PL ballen (den de bruker i PL som koster rundt 800 - 1000 eller noe sånt) og synes det er en betraktelig forskjell mellom de billige ballene som jeg må bruke selv og gode baller som Teamgeist og PL.

Lenke til kommentar
På united.no selger de den for 180/200, men er det en ekte PL-ball? Virket litt for billig, liksom, og fargene stemmer heller ikke ...

Goscinny ;)

Nei, det er ikke den ekte PL-ballen. Jeg sendte dem en mail, og spurte dem, bare for å poengtere at de burde oppgi at det ikke er den ekte ballen...

Lenke til kommentar
hei :)

jeg skal kjøpe meg ny fotball snart, og lurte på, hvilken fotball er den beste og spille med? :) håper på svar ^^

jeg bruke selv en adidas teamgeist ball, den er utrolig bra. Den har også litt rare bevegelser i lufta, men det er jo sånn de nye ballene blir lagd så det blir vanskeligere for keeperen og flere mål.

Lenke til kommentar

ja, den finnes i blå og gul også, men er en annen ball som er i gul og lilla ;) den de spiller med i PL i år, de spiller også med den hvite og lyseblå ballen.

SÅ i etterkant at det var Aerow det var tilbud på, og ikke Aerow II. så er vel den gamle modellen som er i gul og blå og den nye i gul og lilla.

Endret av Bangern1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...