Andie93 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Haha, tok den er her på en i klassen. Og han svarte: moralem er: ikke møt han kisen Han blanda moralen og motivet:P Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tenkte at de først hadde god kontakt, men etter begravelsen hadde han stukket av med TVILLINGsøstera fordi han blandet mellom dem Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg fant ikke noe mer logisk svar enn at hun drepte søsteren sin fordi hun lå med drømmetypen. Det var helt feil svar, så da er det det endelige beviset for at jeg er fullstendig harmløs. ditto den ja. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg svarte feil, sikkert litt fordi jeg skumleste og gikk glipp av den lille detaljen at det var kvinnen som drepte søsteren. Er jeg syk i hodet? Det får vi aldri vite nå ... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg syns at svaret lyser opp ganske så klart. Hvorfor skulle hu ellers morda søstera? Sjalusi. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Venninna mi tok den her på meg. Jeg avbrøyt henne med riktig svar før hun hadde rukket å stille ferdig spørsmålet og forklare hva slags test det var. Endret 1. juni 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det første jeg tenkte var at at hun trodde søsteren hadde tatt med seg mannen hjem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg syns at svaret lyser opp ganske så klart. Hvorfor skulle hu ellers morda søstera? Sjalusi. Sjalusi pga hva? Vi får ingen opplysninger som hevder at søstera stakk av med karen. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Vi får heller ikke noen opplysninger om at hun ikke gjordet det... Endret 1. juni 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg trodde kanskje mannen var typen til søsteren jeg Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er en morder jeg. (jeg dreper folk) 1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 jeg trodde han hadde myrdet mora jeg ^^ Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) eg tog'an Endret 31. desember 2010 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå