pekka1991 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) fikk denne igår, men orginalen ble dessverre borte, om noen har den post den gjerne, men jeg tar den sånn jeg husker den da om den er ordrett ikke må til. den går sånn her: en dame var i sin mors begravelse. her møtte hun en svært kjekk mann, han hadde alle egenskapene hun var ute etter, og var rett og slett drømmemannen. da begravelsen gikk mot slutt, var mannen forsvunnet, og damen hadde dessverre ikke fått telefonnummeret hans før han dro. dagen etter hadde damen mordet sin søster, hva var motivet?? svar: riktig svar: om mannen kom i begravelsen til hennes mor, kjente han moren eller familien, og det var da store sjangser for at han også ville komme i søsterens så hun kunne møte han igjenn. om du tenkte innenfor svaret har du da riktig. du tenker da som en upspekulert morder. denne testen ble brukt av en amerikansk psykeolog(?) der, der spesielt seriemordere skulle ha tenkt riktig. om du tok feil kan du mta det helt med ro, og prise deg selv. 7 av 10 jeg har tatt denne på svarte faktisk feil.. ikke skriv svaret i post nå, men vær ærlig og si om du svarte riktig! morsomt og se hvor mange som svarer riktig. Endret 4. februar 2008 av pekka1991 Lenke til kommentar
Xint Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 fikk denne igår, men orginalen ble dessverre borte, om noen har den post den gjerne, men jeg tar den sånn jeg husker den da om den er ordrett ikke må til. den går sånn her: en dame var i sin mors begravelse. her møtte hun en svært kjekk mann, han hadde alle egenskapene hun var ute etter, og var rett og slett drømmemannen. da begravelsen gikk mot slutt, var mannen forsvunnet, og damen hadde dessverre ikke fått telefonnummeret hans før han dro. dagen etter hadde damen mordet sin søster, hva var motivet?? svar: riktig svar: om mannen kom i begravelsen til hennes mor, kjente han moren eller familien, og det var da store sjangser for at han også ville komme i søsterens så hun kunne møte han igjenn. om du tenkte innenfor svaret har du da riktig. du tenker da som en upspekulert morder. denne testen ble brukt av en amerikansk psykeolog(?) der, der spesielt seriemordere skulle ha tenkt riktig. om du tok feil kan du mta det helt med ro, og prise deg selv. 7 av 10 jeg har tatt denne på svarte faktisk feil.. ikke skriv svaret i post nå, men vær ærlig og si om du svarte riktig! morsomt og se hvor mange som svarer riktig. Den der så jeg i Nemi for.. 5 år siden? Blir litt dumt å svare da :< Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 kan jo hende den er så gammel at ikke alle har hørt den da... du kunne jo i alle fall si hva du svarte for 5 år siden? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg tenkte heldigvis..(?) helt feil... Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hm...Hvor hørte jeg denne nettopp? Jeg svarte riktig, og synes den var lett. I USA brukes den som test for å finne ut om man er syk i hodet eller ikke. Så kanskje jeg er det... Endret 5. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg svarte rett da jeg fikk den. Med lett overlegen mine som om det var helt klart for alle og en hver at hu gjorde det for å møte ham igjen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Tviler sterkt på at en ordentlig psykolog noensinne har brukt noe slikt for å sette en diagnose. Jeg har sett det nevnt i Nemi, med Lise er jo godt kjent for å spre rundt seg med løgn og feiloppfatninger. Endret 5. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Å si at Nemi sprer løgn og feiloppfatninger er å dra den litt langt mener jeg. Det Lise Myhre gjør er å spille på folks misoppfatninger og fordommer for å lage en vellykket tegneserie. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette er selvfølgelig bare løgn. Ingen seriøst psykologer ville brukt en allmennkjent vits for å stille diagnose. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men du og du så gøy det hadde vært Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 viser i alle fall litt hvordan man tenker, jeg tok den riktig med en gang, men nesten alle jeg har spurt kommer med alskens teorier om at hu er frustrert, kåt, mannen lå med søstera osv svaret er vel kansje for enkelt, så man tror det må være noe mer bak. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tenkte med en gang på riktig svar. Kanskje jeg ender opp som morder some day. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette er selvfølgelig bare løgn. Ingen seriøst psykologer ville brukt en allmennkjent vits for å stille diagnose. Ja, den må jo ha vært allmennkjent siden tidenes morgen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Tviler sterkt på at en ordentlig psykolog noensinne har brukt noe slikt for å sette en diagnose. Jeg har sett det nevnt i Nemi, med Lise er jo godt kjent for å spre rundt seg med løgn og feiloppfatninger. Gikk det en tanke oppe i toppen at det ikke var Lise som laget denne "pyskotesten"? Hm...Hvor hørte jeg denne nettopp? Jeg svarte riktig, og synes den var lett. I USA brukes den som test for å finne ut om man er syk i hodet eller ikke. Så kanskje jeg er det... Ja du er jo Man-U fan... Neida! PS: Jeg svarte at søstra hadde begynt med han.. Så det var feil. Endret 6. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gikk det en tanke oppe i toppen at det ikke var Lise som laget denne "pyskotesten"? Jeg har da vitterlig ikke sagt at hun selv oppfant testen. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg var tydligvis ikke i nærheten av rett svar Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg fant ikke noe mer logisk svar enn at hun drepte søsteren sin fordi hun lå med drømmetypen. Det var helt feil svar, så da er det det endelige beviset for at jeg er fullstendig harmløs. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg svarte rett av den enkle grunn at jeg har hørt den før(svarte rett første gang og ) *stolt* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg syns at svaret lyser opp ganske så klart. Hvorfor skulle hu ellers morda søstera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå