Darwald Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Goddag. Har sånn et foredrag i norsk Og jeg finner ingen ting om Bjarne Reuter Noen som vet noe om han? bare enkel altså,, hvor, når og hva liksom.. mvh Endret 6. februar 2008 av Darwald Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg anbefaler å ikke ha med så mange smilefjes i foredraget. Mener du forresten ikke Bjarne Reuter? Lenke til kommentar
Darwald Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Hehe. Beklager smile fjesen.. Bare en vane, folk klager som regel på at jeg bruker for få.. Jo, gjør det.. Ikke Bjørn. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Altså, jeg søkte etter Bjarne Reuter på norsk Wikipedia og fant ut at han var dansk. Da hoppet jeg over til dansk Wikipedia, hvor det stod mye, om enn noe ustrukturert. Også klikket jeg meg inn på diskusjonssiden hvor jeg så en kort diskusjon om opphavsrett hvor noen angivelig hadde kopiert noe direkte fra en side som heter Bogrummet.dk, så jeg klikte meg inn dit og søkte etter "Bjarne Reuter" og fant bibliografien hans med omtaler av noen bøker. Velkommen til informasjonsalderen. Endret 4. februar 2008 av olsen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Han forklarte jo nettopp det!? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå