Joachim_F Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Empire har nå offisielt kunngjort at FlatOut Ultimate Carnage kommer til PC. Les mer Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Oooooh, gleder meg som en unge. Flatout har alltid vært det ultimate LAN spillet. Dette må skaffes Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva er poenget? Det er jo minimale forskjeller fra 2'ern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva er poenget? Det er jo minimale forskjeller fra 2'ern. Med andre ord har du ikke spilt ultimate carnage og sett alt det nye fete. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 YEEEEEEEE! Har ventet lenge på siste nytt fra Bugbear. Nå må jeg lese Xbox360 anmeldelsen for å se hva som er nytt. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Herlig. Elsket 2'ern, så jeg gleder meg til dette. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Flatout 2 var så bra at om de så bare har skiftet fargen på hovedmenyen så skal jeg fortsatt kjøpe det Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette har jeg lenge ventet på.. Ser fram til dette..Flatout er rått Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Synes demoen av dette var drita Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva er poenget? Det er jo minimale forskjeller fra 2'ern. Med andre ord har du ikke spilt ultimate carnage og sett alt det nye fete. Litt flere biler i singelplayer, bittelitt bedre grafikk, og noen par nye baner/biler? Det er ikke så altfor mye Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hadde de bare fjernet "strikk-motstanderene" i singelplayer så hadde det vert perfekt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det som virkelig hadde gjort spillet interessant, var om de la til rette for 12 spillere i flerspiller, ikke bare enspiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva er poenget? Det er jo minimale forskjeller fra 2'ern. Med andre ord har du ikke spilt ultimate carnage og sett alt det nye fete. Litt flere biler i singelplayer, bittelitt bedre grafikk, og noen par nye baner/biler? Det er ikke så altfor mye Flere gøye gamemodes også f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg