Exposure Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Vurderer å kjøpe HTC Touch Cruise, men vil gjerne teste telefonen først. Er det noen forhandlere i Oslo som har testmobiler liggende? Ex Endret 4. februar 2008 av Exposure Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tror en Elkjøp butikk har det, men kan ikke huske hvor det var hen... Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Tror en Elkjøp butikk har det, men kan ikke huske hvor det var hen... Takk for svar! Da skal jeg hive meg i bilen. Husker du om det var sør, øst, vest eller nordnorge? Ex Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei hei alle. I stedet for å lage ny topic, bruker jeg denne. Noen som vet om en forhandler i Bergen som har htc touch dual man kan prøve før bruk? =) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei hei alle. I stedet for å lage ny topic, bruker jeg denne. Noen som vet om en forhandler i Bergen som har htc touch dual man kan prøve før bruk? =) Du kan jo svippe innom Elkjøp på Nordås? Mulig de har det. Kan jo ringe dem eller noe. Kan være en ide, siden for alt jeg vet, kan du bo uti Øygarden eller noe.. hehe Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tror en Elkjøp butikk har det, men kan ikke huske hvor det var hen... Takk for svar! Da skal jeg hive meg i bilen. Husker du om det var sør, øst, vest eller nordnorge? Ex Det kan jeg dessverre ikke huske, er innom så mange el-butikker for å sammenligne priser jeg, hehe. Men (nesten) alle elkjøp butikker har mobiler som du kan prøve, enten fungerende eller "døde" / avslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå