DraZeN Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Tenkte jeg skulle borre mange små hull formet som noe i den døra fremme i kabinettet! Kanskje en flaggermus form eller.no , noen som har tips til mønster? Skal ha katode i døra da , men vet ikke om jeg egentlig trenger det! Rheobusn lyser ganske godt opp! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Et hjerte Da blir alle jentene :oops: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Et hjerte Da blir alle jentene :oops: Spørs om det slår an i den "harde" PC-gjengen. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Vel , jeg kan opplyse om at jeg ikke er noen fløtepus for tiden , så noe hjerte blir det vel neppe! Lite jenter på LAN heromkring også da! Ganske dumt Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Lite jenter på LAN heromkring også da! Ganske dumt Skal jeg stikke innom med en av jentene mine neste gang det er Elektro? Bare så du ikke glemmer hvordan de ser ut mener jeg? Tror nok du burde ha katoder bakom hvis du skal bore hull i døra... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 aaah, Jenter på elektro? Uffa.. jaja. De har bedre hjerne kapasistet enn oss gutter så de passer nokk bra ja! :smile: Digger jenter som tåler å få skitt på seg! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Har tegna på amd logoen nå , så bra ut men vet ikke om jeg skal skjære det ut eller borre mange små hull rundt på strekene og inni , eller skjære ut! Litt vanskelig å få bøyd plexi etter forma på døra! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 min anbefaling.. velg random mønster.. gå 15 meter unna casen.. pell opp hagla.. og fyr av en salve.. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 aaah, Jenter på elektro? Uffa.. jaja. De har bedre hjerne kapasistet enn oss gutter så de passer nokk bra ja! :smile: Digger jenter som tåler å få skitt på seg! tar jeg ikke helt feil er det el-lan det er snakk om. muligens litt intern den derre ja DraZeN: har du masse tålmodighet og en god bormaskin, evt. en søylemaskin, gå det nok bra. varm opp plexien litt, eller bruk tynnere plexi/lexan, så går forminga greit. rægna me å se dokker på MSL2003ME, eller hur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå