Gå til innhold

Hjelp til kjøpe av gamer pc

Neddo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Skal kjøpe ein bærbar pc til gaming og andre enkelte oppgaver, og lurte på om noke her hadde noke gode forslag. Pris klasse ca 7-9000 kr

Du får ikke en laptop velegnet til spill for den prisen. Da ender du i beste fall opp med et 8400 GS kort som er nær ubrukelig til det som er av spill i dag. Hvilke spill tenker du på at du skal bruke den til?

Lenke til kommentar
Hei

Skal kjøpe ein bærbar pc til gaming og andre enkelte oppgaver, og lurte på om noke her hadde noke gode forslag. Pris klasse ca 7-9000 kr

Du får ikke en laptop velegnet til spill for den prisen. Da ender du i beste fall opp med et 8400 GS kort som er nær ubrukelig til det som er av spill i dag. Hvilke spill tenker du på at du skal bruke den til?

Ikke helt enig her. Dama har en HP "17" laptop med nevnte 8400m GS kort, og da jeg innstalerte Crysis hadde jeg ikke de helt store forventninger til å kunne spille i det hele tatt, men akk så feil jeg tok, ikke bare kunne jeg spille på low, men jeg kunne også sette opp en god del på medium, og spillet så faktisk veldig bra ut med en veldig god flyt, og uten hakking selv om FPS var lav.

Jeg synes folk sterkt undervurderer dette kortet

Lenke til kommentar

Til 9000 kroner får du både Dell XPS m1530, Acer Aspire 5920G og Compal IFL90+, alle med 8600M GT grafikkort.

Lenke til kommentar

Til 9000 kroner får du både Dell XPS m1530, Acer Aspire 5920G og Compal IFL90+, alle med 8600M GT grafikkort.

Jamen meg begynner 15,4 markedet å bli billig, tror jeg har sett litt på mye på 17 tommere..

8600 GT er i det minste et greit kort, men tror jo at vedkommende må presisere litt hvilke spill han skal spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...