Delvis Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro om denne siden: Exitstoltenberg2009.org Er dette en akseptabel måte å gjøre det på, og bør denne siden være tillatt? Lenke til kommentar
operg Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det eneste som skremmer meg mer enn siden i seg selv er det faktum at du vurderer om den bør være tillat. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro om denne siden: Exitstoltenberg2009.org Er dette en akseptabel måte å gjøre det på, og bør denne siden være tillatt? Og hva er det som er så galt med den siden? Lenke til kommentar
toysegutten Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Den er et gufs av amerikanske propagandasider. Det skal selvsagt være lov, men folk bør holde seg for god for sånt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Det eneste som skremmer meg mer enn siden i seg selv er det faktum at du vurderer om den bør være tillat. Javel, hvilken vei? Det jeg har sett nevnt; er at siden har "form og innhold som en nettavis, og at ansvarlig redaktør må oppgis". Medfører dette riktighet? Lenke til kommentar
operg Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det jeg har sett nevnt; er at siden har "form og innhold som en nettavis, og at ansvarlig redaktør må oppgis". Medfører dette riktighet? Jeg kan ikke se at den har "form og innhold som en nettavis"; den ligner på en hvilken som helst populistiske blogg. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den er et gufs av amerikanske propagandasider. Det skal selvsagt være lov, men folk bør holde seg for god for sånt. Ja, her i Norge er det bare AP som får spre propaganda Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er overhodet ingenting galt med den siden. Man har da lovt til å gi uttrykk for sine subjektive meninger om man vil. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har bare sett litt raskt på forsiden, så jeg kan ikke si noe om innholdet. Men: Siden skal såklart være tillatt. Friheten er en av de tingene som har gjort internett så bra som det er. Sensur har ingenting på internett å gjøre. Endret 6. februar 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er litt dårlig gjort... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva er dårlig gjort? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er dette en akseptabel måte å gjøre det på, og bør denne siden være tillatt? ES09 er en ressursportal for likesinnede, slik jeg ser det. For stor til å være en blogg, for ubetydelig til å være en tankesmie. Ser ikke noe grunn til at slike sider ikke burde vært tillatt. Slike nettsider vil enten engasjere og bidra til å heve kompetansenivået hos både høyresiden og venstresiden, eller gå rett glemmeboka hos alle sammen på grunn av integritetsproblemer. Eller som en over sa, fordi folk opplever nettstedet for barnslig. Er rimelig sikker på at det er FpU som står bak, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå