Gå til innhold

Ny webside: exitstoltenberg2009.org

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste som skremmer meg mer enn siden i seg selv er det faktum at du vurderer om den bør være tillat.

Javel, hvilken vei?

Det jeg har sett nevnt; er at siden har "form og innhold som en nettavis, og at ansvarlig redaktør må oppgis". Medfører dette riktighet?

Lenke til kommentar
Det jeg har sett nevnt; er at siden har "form og innhold som en nettavis, og at ansvarlig redaktør må oppgis". Medfører dette riktighet?

Jeg kan ikke se at den har "form og innhold som en nettavis"; den ligner på en hvilken som helst populistiske blogg.

Lenke til kommentar

Har bare sett litt raskt på forsiden, så jeg kan ikke si noe om innholdet.

Men:

Siden skal såklart være tillatt. Friheten er en av de tingene som har gjort internett så bra som det er. Sensur har ingenting på internett å gjøre.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Er dette en akseptabel måte å gjøre det på, og bør denne siden være tillatt?

ES09 er en ressursportal for likesinnede, slik jeg ser det. For stor til å være en blogg, for ubetydelig til å være en tankesmie. Ser ikke noe grunn til at slike sider ikke burde vært tillatt. Slike nettsider vil enten engasjere og bidra til å heve kompetansenivået hos både høyresiden og venstresiden, eller gå rett glemmeboka hos alle sammen på grunn av integritetsproblemer. Eller som en over sa, fordi folk opplever nettstedet for barnslig.

Er rimelig sikker på at det er FpU som står bak, uansett. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...