Gå til innhold

IGN anmelder Devil May Cry 4; "the PS3 winds up winning out just slightly"


Anbefalte innlegg

jaja...virker som ps3 eigere blir satt på tolmodigheitsprøve når dei skal putte i plata og spille sitt nyinnkjøpte devil may cry spill...

 

det viser seg att det tar ca 20 minutt å installere 5 GB med data frå skiva som blir overført til HDD for å redusera loadetider..

 

This is Waiting!

 

Det virker jo ikke som om det er merkbar forskjell på loadetidene:

 

Following that the opening load time on PS3 was five seconds against eight on 360. And then three seconds versus four, and four versus five seconds in following load screens, PS3 - 360. As you can see there's not much in it.

 

1up preview

PS3 versus Xbox 360. The differences are negligible. The 360 has 'load times,' according to some, since it loads off the DVD. But these load times amount to barely noticeable 3 or 4 second loads between areas, while the PS3 version cuts the gap down to a couple seconds

 

Som det også står i førsteinnlegget i denne tråden tar det i følge ign av og til opp til 3 ganger så lang tid å loade på 360 som på ps3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja...virker som ps3 eigere blir satt på tolmodigheitsprøve når dei skal putte i plata og spille sitt nyinnkjøpte devil may cry spill...

 

det viser seg att det tar ca 20 minutt å installere 5 GB med data frå skiva som blir overført til HDD for å redusera loadetider..

 

This is Waiting!

 

Det virker jo ikke som om det er merkbar forskjell på loadetidene:

 

Following that the opening load time on PS3 was five seconds against eight on 360. And then three seconds versus four, and four versus five seconds in following load screens, PS3 - 360. As you can see there's not much in it.

 

1up preview

PS3 versus Xbox 360. The differences are negligible. The 360 has 'load times,' according to some, since it loads off the DVD. But these load times amount to barely noticeable 3 or 4 second loads between areas, while the PS3 version cuts the gap down to a couple seconds

 

Som det også står i førsteinnlegget i denne tråden tar det i følge ign av og til opp til 3 ganger så lang tid å loade på 360 som på ps3.

 

Tydelig at IGN overdriver da.

Lenke til kommentar
Kan PS3 eiere få spillet gratis? Nei. Det kan 360 eiere. Og akkurat nå.

360 vinner. Dog ikke MS som ikke får noe penger.

Hvordan i grønnstekte får du til det?

 

Fordi piratkopier er mulig og veldig utbredt på 360 men umulig på ps3 selvsagt.

Og det skryter du av her. Kunne ikke tenke meg å diskutere et så taperaktig og tåpelig emne. Dessuten er det forbudt på forumet.

Lenke til kommentar
Kan PS3 eiere få spillet gratis? Nei. Det kan 360 eiere. Og akkurat nå.

360 vinner. Dog ikke MS som ikke får noe penger.

Hvordan i grønnstekte får du til det?

 

Fordi piratkopier er mulig og veldig utbredt på 360 men umulig på ps3 selvsagt.

Og det skryter du av her. Kunne ikke tenke meg å diskutere et så taperaktig og tåpelig emne. Dessuten er det forbudt på forumet.

 

Er det forbudt å nevne piratkopier nå liksom? Sa jeg at JEG spiller piratkopier? Nei.

Å linke til eller fortelle hvordan er kanskje ulovlig.

 

Piratkopiering er faktisk en av grunnene til at 360 spill selger elendig i Europa, det er blitt veldig utbredt.

Endret av mezzo
Lenke til kommentar
Er det forbudt å nevne piratkopier nå liksom? Sa jeg at JEG spiller piratkopier? Nei.

Å linke til eller fortelle hvordan er kanskje ulovlig.

 

Piratkopiering er faktisk en av grunnene til at 360 spill selger elendig i Europa, det er blitt veldig utbredt.

Men hva er det du vil fram til :!: Denne diskusjonen handler ikke om hvilken konsoll som er lettest å chippe eller flashe eller hva faen du vil. Og bare så du vet det så betyr ikke det at 360 vinner/er best hvis den kan kjøre kopierte spill. Tvert imot.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Kan PS3 eiere få spillet gratis? Nei. Det kan 360 eiere. Og akkurat nå.

360 vinner. Dog ikke MS som ikke får noe penger.

Klart PS3-eigarar kan få spelet gratis, det er då berre å stele det frå ein butikk eller ein annan PS3-eigar. :yes:

 

On-topic:

Det var då overraskande god kritikk, var ikkje heilt overbevist etter demoen. Kanskje dette må kjøpast på eit eller anna tidspunkt likevel. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Er jo alltid noen som poster dette uansett og synes det forsovet er greit å få litt oversikt. Kunne kanskje lagt en litt mer oversiktlig samletråd etterhvert? Men her har PS3 fått en liten fordel som jo er flott for de som har den.

 

Nå spørs det vel hvorvidt en 22 minutters installering er verdt det sekundet eller to raskere ladetidene.

 

Også ganske morsomt hvordan ladetider blir tatt med i dette også nå. 360 versjoner generelt har så godt som alltid hatt raskere ladetider enn PS3 men ingen har bragt opp dette som særlig poeng før.

 

Nå som et PS3 spill kommer som krever harddisk installering, så er det plutselig en ganske stor sak at det lader litt raskere.

Endret av mezzo
Lenke til kommentar
Hyggelig for de med ps3 da, som deg theMar..

 

 

Lurer på om han hadde postet det dersom det var 360n som hadde kommet ut som littebittegranne bedre.

 

Foreslår at fra nå av så har man ikke lov til å poste ting som er positive for konsollen, om man bare har en konsoll. Og alle som har flere konsoller er automatisk ikke fanboy på noen måte, og er 100% objektive. Egentlig bør vi ha 3-4 personer som ikke har konsoller til å finne nyheter å poste, slik at trådstarter slipper disse: tro om, tro hvis, osv osv..

Lenke til kommentar

Mezzo: Synes da alle poenger som kan styrke xbox360 sin sak har blitt brukt av xboxleiren når man har funnet noen. Samme med PS3 og Wii. Tror ikke vi trenger å bringe denne tråden over på noe annet enn at her har PS3 fått en klar(men kanskje ikke så viktig?) fordel over xbox. Det kommer sikkert til å verriere fra spill til spill frem til neste generasjon.

Lenke til kommentar
Mezzo: Synes da alle poenger som kan styrke xbox360 sin sak har blitt brukt av xboxleiren når man har funnet noen. Samme med PS3 og Wii. Tror ikke vi trenger å bringe denne tråden over på noe annet enn at her har PS3 fått en klar(men kanskje ikke så viktig?) fordel over xbox. Det kommer sikkert til å verriere fra spill til spill frem til neste generasjon.

 

Hva er den klare fordelen her?

 

Synes det også er litt rart hvordan denne tråden ikke blir stengt mens den jeg postet om Turok hvor forskjellene er mye større og vesentligere blir stengt.

 

 

du brukte den til støvsuging du ja..:)

 

bruker den heller til online spilling, ingame musikkspilling, ingame voicechat, ingame cross invites ..osvosv..:)

 

eg skulle ikkje gå der nei..neivel...moving along..;)

 

Han har vel hatt en bråkete 360. Noen er uheldige og får dvd drev som bråker mer enn andre.

Lenke til kommentar
Syns ikke 'installeringer' hører hjemme på konsoller, og håper det her ikke blir noen trend.

 

Ett annet spørsmål, hvordan er loade tiden om man ikke velger installeringen?

Samme som 360, raskere, tregere?

 

 

spillet MÅ legges på HDD for å fungere etter det jeg leser

 

HVA? Det er det værste..

Selger dette bra, og folk flest ser ut til å godta en installering, som faktiskt er hoved intrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest igjenom noen forumer, er det ikke lenge til en ny tittel kommer med samme opplegg.

Spol frem en par år, og du sitter med en 18-20 spill og en stappfull 40GB og irriterer deg grønn hver gang du skal bytte spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...