Gå til innhold

IGN anmelder Devil May Cry 4; "the PS3 winds up winning out just slightly"


Anbefalte innlegg

Synes det også er litt rart hvordan denne tråden ikke blir stengt mens den jeg postet om Turok hvor forskjellene er mye større og vesentligere blir stengt.

Det er jo faktisk sant det han sier her.

Dette er jo også en "Flameboy thread", men nå ser du ut til å være greit?

Han viste også til IGN som kilde i Turok tråden sin, er det fordi DMC4 er en større tittel?

 

Trist nok mezzo er det fordi du er nylig registrert, og nye medlemmer blir ofte sett på som "troll" og får dermed ikke komme med sterke meninger som går imot de som er "oldtimers"

 

Se på posten som Mgs kom med over her.. Han skriver det ironisk, men det er faktiskt ikke sålangt unna sannheten slik det er her.

Har du kun en konsoll blir du sett på som "nøytral" av en side, og "fanboy" av den andre,

spiller ingen rolle om du faktiskt er det, men slik blir du oppfattet.

Har du begge blir du sett på som "dusten som blåste bort penger på <insert console choice here>, men er litt ok siden du har <insert other console choice here> men fortsatt litt dust som fortsatt ikke har solgt <insert>.

De eneste som faktiskt er nøytrale er de som kun har Wii, men de kommer skjeldent hit.

Wii eiere holder seg som regel på sitt eget forum, og "de andre" gidder aldri å gå inn dit siden ingen ser på Wii som en trussel.. noe som er ganske komisk når man ser at tråden for antall konsoller solgt er over 150 sider hvor Wii står som vinner i 149 av de.

 

Velkommer til Gamer.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hyggelig for de med ps3 da, som deg theMar..

 

 

Lurer på om han hadde postet det dersom det var 360n som hadde kommet ut som littebittegranne bedre.

 

Foreslår at fra nå av så har man ikke lov til å poste ting som er positive for konsollen, om man bare har en konsoll. Og alle som har flere konsoller er automatisk ikke fanboy på noen måte, og er 100% objektive. Egentlig bør vi ha 3-4 personer som ikke har konsoller til å finne nyheter å poste, slik at trådstarter slipper disse: tro om, tro hvis, osv osv..

Jeg har alle 3 konsollene :p, så jeg kan teknisk sett sammenligne forskjellige versjoner av spill som er ute og kommer..

Bra jeg liker alle 3 konsollene like mye...

Lenke til kommentar
Hyggelig for de med ps3 da, som deg theMar..

 

 

Lurer på om han hadde postet det dersom det var 360n som hadde kommet ut som littebittegranne bedre.

 

Foreslår at fra nå av så har man ikke lov til å poste ting som er positive for konsollen, om man bare har en konsoll. Og alle som har flere konsoller er automatisk ikke fanboy på noen måte, og er 100% objektive. Egentlig bør vi ha 3-4 personer som ikke har konsoller til å finne nyheter å poste, slik at trådstarter slipper disse: tro om, tro hvis, osv osv..

Count me in. Jeg har faktisk verken PS3, 360 eller wii. Og, jeg hadde posta anmeldelsen uansett. Det er meg revnende likegyldig hva som er best og fanboy crap hele veien. Denne tråden er her for at folk som ikke sjekker innom IGN jevnlig skal oppdage anmeldelsen og gjøre seg opp en mening om DMC4.

Lenke til kommentar
Synes det også er litt rart hvordan denne tråden ikke blir stengt mens den jeg postet om Turok hvor forskjellene er mye større og vesentligere blir stengt.

Det er jo faktisk sant det han sier her.

Dette er jo også en "Flameboy thread", men nå ser du ut til å være greit?

Han viste også til IGN som kilde i Turok tråden sin, er det fordi DMC4 er en større tittel?

 

Trist nok mezzo er det fordi du er nylig registrert, og nye medlemmer blir ofte sett på som "troll" og får dermed ikke komme med sterke meninger som går imot de som er "oldtimers"

 

Se på posten som Mgs kom med over her.. Han skriver det ironisk, men det er faktiskt ikke sålangt unna sannheten slik det er her.

Har du kun en konsoll blir du sett på som "nøytral" av en side, og "fanboy" av den andre,

spiller ingen rolle om du faktiskt er det, men slik blir du oppfattet.

Har du begge blir du sett på som "dusten som blåste bort penger på <insert console choice here>, men er litt ok siden du har <insert other console choice here> men fortsatt litt dust som fortsatt ikke har solgt <insert>.

De eneste som faktiskt er nøytrale er de som kun har Wii, men de kommer skjeldent hit.

Wii eiere holder seg som regel på sitt eget forum, og "de andre" gidder aldri å gå inn dit siden ingen ser på Wii som en trussel.. noe som er ganske komisk når man ser at tråden for antall konsoller solgt er over 150 sider hvor Wii står som vinner i 149 av de.

 

Velkommer til Gamer.no

Her lirer du av deg ekstreme mengder tull. Wii eierne er overalt og fanboys er det flust av. Problemet ligger i at noen ikke greier å innta en nøytral rolle når de snakker om spill og konsoller.

Lenke til kommentar
Hyggelig for de med ps3 da, som deg theMar..

 

 

Lurer på om han hadde postet det dersom det var 360n som hadde kommet ut som littebittegranne bedre.

 

Foreslår at fra nå av så har man ikke lov til å poste ting som er positive for konsollen, om man bare har en konsoll. Og alle som har flere konsoller er automatisk ikke fanboy på noen måte, og er 100% objektive. Egentlig bør vi ha 3-4 personer som ikke har konsoller til å finne nyheter å poste, slik at trådstarter slipper disse: tro om, tro hvis, osv osv..

Count me in. Jeg har faktisk verken PS3, 360 eller wii. Og, jeg hadde posta anmeldelsen uansett. Det er meg revnende likegyldig hva som er best og fanboy crap hele veien. Denne tråden er her for at folk som ikke sjekker innom IGN jevnlig skal oppdage anmeldelsen og gjøre seg opp en mening om DMC4.

 

Jeg har N64, PS2 og 360, jeg er absolutt kvalifisert til å uttale meg uten å bli kalt fanboy mr ps3 & mrs ps3

Lenke til kommentar
Syns ikke 'installeringer' hører hjemme på konsoller, og håper det her ikke blir noen trend.

 

Ett annet spørsmål, hvordan er loade tiden om man ikke velger installeringen?

Samme som 360, raskere, tregere?

 

 

spillet MÅ legges på HDD for å fungere etter det jeg leser

 

HVA? Det er det værste..

Selger dette bra, og folk flest ser ut til å godta en installering, som faktiskt er hoved intrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest igjenom noen forumer, er det ikke lenge til en ny tittel kommer med samme opplegg.

Spol frem en par år, og du sitter med en 18-20 spill og en stappfull 40GB og irriterer deg grønn hver gang du skal bytte spill.

 

Om 4-5 år får du en terabyte HDD til en hundrelapp. Til og med i dag kan du få kjøpt en 5400-rpm SATA (?) på 250GB for en billig penge, og som bare er å sette rett inn.

Dette er dog litt vanskeligere (umulig?) på 360, da den bare later til å støtte microsofts egne, utrolig overprisede, harddisker.

 

Er drittlei av disse trådene. Hvorfor skal hver minste forskjell på versjonene blåses opp så utrolig? Det er ikke nødvendig heller, å lese omtaler selv for å finne forskjellene er jo ikke noe vanskelig akkurat. Det blir bare krangel av disse trådene; hvorfor kan ikke folk slutte å prøve og få andre over til sin konsoll.. Det er plass til alle konsollene på markedet, og det er det vi forbrukere tjener på: mangfold og konkurranse.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
hva er det som er så forferdelig med og vente 2 sekunder med loading i spillet da?

Har du problemer med det bør du ikkje spille spill.

Har jeg sagt jeg har problemer med det?

 

Er bare helt utrolig at dere klarer å diskutere dette i det heletatt.

 

Den ene parten mener det er forferdelig med 20 installering, og den andre parten mener det er forferdelig med 2 sek ekstra loadetid.

Lenke til kommentar
Om 4-5 år får du en terabyte HDD til en hundrelapp. Til og med i dag kan du få kjøpt en 5400-rpm SATA (?) på 250GB for en billig penge,

Spiller ingen rolle om man kan få 10TB til 99 spenn på Nille om 4-5 år.

Om du bruker hue litt skjønner du vel at det er ett mindretall som faktiskt går å stapper inn nye og større HDDs i PS3'n sin.

 

 

Uansett, tipper det her kun er ett engangstilfelle, og at man i det minste får valget om å installere eller ikke på DMC5

Lenke til kommentar
Den ene parten mener det er forferdelig med 20 installering, og den andre parten mener det er forferdelig med 2 sek ekstra loadetid.

 

Rettelse: Den ene parten eier 360, og den andre eier PS3.

 

Nekter å tro at folk virkelig synes det er så forferdelig med loadetid/installasjon som det har blitt gitt utrykk for i tråden.

Må si jeg personlig foretrekker en installering første gang en setter i disken, foran ekstra loading gjennom hele spillet. Jeg har privelegiet det er å kunne velge og vrake, da begge kosnsollene ligger og støver i stua.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

At installasjonen er påkrevd, og at den tar hele 5GB, virker jo litt amatørmessig fra utviklernes side. Men slik blir det når et spill skal leveres til flere plattformer på kortest mulig tid, og gjerne uten at det lages av verdens beste utviklerstudio rent teknisk.

 

Er jo forsåvidt bare å slette spilldata'ene når man er ferdig med spillet, men en gjennomsnitts idiot skjønner vel gjerne ikke det.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Capcom community man Chris Kramer disagrees: "It's true: the first time you drop your DMC4 Blu-ray disc into your PS3 tray, you're going to be treated to an exciting 22 - 25 minute load process as the disc spins a few gigs of data onto your hard drive," he admits.

 

"If you don't want to watch the 'Previously, on Devil May Cry...' portion of the install process, go make a sandwich and grab a soda, then come on back," Kramer joked. "You're going to be spending some serious time with this game, and we don't want you going hungry. Low blood sugar will make you dizzy and you'll need to be focused like an Alan Parsons Project to defeat the enemies in this game.

 

"Wah! Have you ever played a PC game? At least we aren't making you shuffle multiple discs into a ROM drive, or continuously click 'Yes!' on a series of endless Windows dialog boxes," the Capcom man continues, possibly shuffling the install-less yet basically identical 360 version out of view.

 

"Installing on a console may seem like a weird idea, but there's a real benefit," says Kramer.

 

"Once installed," he claims, "the PS3 version of the game has near-Super Nintendo speed load times. You'll be amazed how fast levels load, the virtually instantaneous transition from cut scenes to action and that you're continuously playing the game."

 

We're a good few hours into both versions and the load times on the PS3 version are a few seconds shorter than the 360 cousin at best. They're definitely no way near "Super Nintendo speed".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...