ironduke Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 På jobbintervju blir man alltid spurt om hva som er ens negative sider. Hva er smart å svare på dette? Noe må jeg jo si - så perfekt er ingen. Ikke si "ærlig" for jeg vil helst ha de smarte svarene. Hva kan være både negativt, men samtidig ikke ødelegge sjansen for å få jobben? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du kan jo feks. si at du er til tider for ryddig og nøye på ting. vet ikke hvilken type jobber du søker på, men det kan jo være noe annet som kan være relevant.. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Du kan jo feks. si at du er til tider for ryddig og nøye på ting. vet ikke hvilken type jobber du søker på, men det kan jo være noe annet som kan være relevant.. Ja, det var ikke dumt Det er kontorjobber jeg søker. Å si at man blir lett irritert er jo sannheten, hehe, men neppe lurt å si. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvis det er et slikt service yrke kan du jo si at du synes at rett skal være rett og at du synes at den som spør først burde få hjelp først. Samme om det er vaskedamen eller om det er ordføreren. Noen vil se på det som litt negativt, men det viser jo at du ikke synes noe om forskjellsbehandling. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 At du til tider kan strekke deg litt for langt for å unngå krangler Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er ingen negative sider som kommer til å ødelegge muligheten din for å få en jobb. Dette er ett spørsmål som man stiller for å finne ut om du faktisk kjenner dine egne dårlige sider og ikke minst om du innrømmer at du har dårlige sider. Det er f.eks helt greit å si at du er en rotekopp, men at du er klar over det og derfor jobber med saken. At du kjenner dine dårlige sider er en god egenskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå