Lsass Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hei dere. Fått i lekse og lage en kort presentasjon av de forskjellene mellom katolsk og lutherske kirke med hensyn til: 1. Utbredelse 2. Organisasjon 3. Troslæren 4. Det relegiøse livet 5. Andre forskjeller Så skal jeg skrive hvilke forskjelller jeg mener er viktigs, dvs. mest til hinder for at de to kirkesamfunnene ikke kan gå sammen til ett kirkesamfunn.. Viktig å begrunne dette svaret godt! Noen som har noen gode sider å linke til? Eller pure fact? Noe som kan hjelpe, at all? er skikkelig dårlig i relegion, hadde trengt en god framføring TAKK Endret 4. februar 2008 av Lsass Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det heter religion. Wikipedia har en grei artikkel omkatolsk-lutherske kirke. Den norske artikkelen til den evangelisk-lutherske kirke er derimot liten. Den engelske Wikipedia har selvsagt mye mer informasjon om de to trossamfunnene. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Takker, skal sjekke ut de Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Om noen skulle trenge en sammenligning av den katolske og lutherske kirke, så har jeg skrevet 4 sider nå, ta kontakt på melding :] kan sende etter at jeg har fått karakter ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå