Gjest tar denne som gjest Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hmm, vel har seg sånn at i det siste året så har jeg blitt litt bekymret for om jeg begynner å bli en rundbrenner, selv om jeg egentlig ikke føler meg sånn og egentlig er ute etter et orntlig og seriøst forhold. Et år siden fra nå så hadde jeg hatt to forhold, et i 3 uker og et i 13 måneder. Hadde da hatt sex med disse to jentene, men ingen andre. Hadde på den tiden veldig dårlig selvtilitt. Hadde sex første gangen når jeg var 17. Nå er jeg akkurat fylt 20. Så, påska i fjor så møtte jeg en venninne av meg som jeg hadde kjent lenge via nettet og vi endte opp med å forelske oss i hverandre og hadde sex. Men vi gikk ikke inn i noe forhold pga avstanden. Men av en eller annen grunn så fikk jeg enormt mye selvtilitt etter dette og var med en gang mye mer frampå med jenter. Hadde sex med en ny veninne av meg i fjor sommer (også lang avstand) og da uten noe mer enn vennskapsfølelser og fikk da enda mer selvtilitt. Så på slutten av sommeren fikk jeg meg en dame, men varte bare i 2 måneder (lite kompatible som noe annet enn venner) så ble sex der og så da et nytt forhold 2 uker etterpå som varte i 3 måneder. Rett etter dette forholdet ble det sex med ei venninne før jeg så ble i lag med venninna til henne. Nå mente jeg at jeg endelig hadde funnet et forhold hvor jeg ikke trengt å slå opp fordi jeg virkelig var fornøyd, men skjebnen var ikke helt på min side og det ble slutt for en måneds tid siden. For min del var det et tyngre brudd enn jeg er blitt vant med i det siste. Men går greit så lenge jeg klarer å holde tankene vekke fra henne. Og har da kastet meg på og flørte med en del nye jenter (en del via nettet) litt fordi jeg er kåt og litt fordi det hjelper til å koble om hodet. Skal da sørover en tur før påska og har til nå 6 jenter der jeg skal treffe, hvorav 2 er garantert sex (en av dem er hun jeg traff sist sommer) og to til er muligheter for sex. Men jeg blir som sagt litt bekymra, jeg er generelt sett en ganske grei fyr og prøver å ta hensyn til andre osv, og jeg vil ikke oppfattes som noen rundbrenner og jeg vil heller ikke bli det. Hva synes dere om sånn som jeg har vært til nå og hvordan jeg fortsetter? Kan jo forsåvidt nevne at jeg har aldri hatt en orntlig ONS. Jenter jeg har hatt sex med (og kommer til å ha sex med) er jenter jeg minimum har kjent via nettet i noen måneder. Flørting kommer ganske naturlig for meg og ser nok sånn høvelig bra ut for de som liker min type så klarer ganske lett og sjarmere damer (men jeg lyver ikke eller sånt tull bare for å få meg noe og jeg går som regel ikke etter sex med jenter som ikke i alle fall kunne tenkt meg som venner) og sex er for min del en god ting fysisk og en mer intim form for kos. Er jeg en rundbrenner? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vil si det hørtes litt drøyt ut, snakke med så mange jenter bare for å ha et "show" med dem og det er that`s it?. Vist var deg ville jeg heller fått meg en kjærest igjen, selv om det det kan da tid, men det kommer, og da holder du deg fast i det forholdet, og har sex men den samme og med en du faktisk Er glad i. Ikke gi opp selv om du har hatt flere brud stå på videre. Men ja kan vell tas som rundbrenner, og hoppe på 6 jenter og bare gå videre og finde flere. Er vell ikke noe du forteller stolt til din fremtidige make heller dette?. Var nå min mening. Lenke til kommentar
Gjest fredmeles gjest Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vel, nå er det bare to jenter jeg har hatt sex med som jeg ikke er venner med i dag. og av de jentene jeg skal treffe om ikke så lenge så er det bare 1 jente jeg faktisk skal treffe for sex. de andre er venner, men kan hende at det skjer noe liksom. Høres kanskje ut som jeg prøver å forsvare meg, men er interessert i høre andre synes om det. føler ikke at jeg klarer å være helt objektiv. Og ja, trives best i forhold, men nå er jeg lei forhold som ikke funker så har tenkt å holde meg unna det. (og er klar på det med jenter jeg eventuelt treffer at jeg ikke er interessert i noe mer enn vennskap). Og er som sagt glad i sex og selv om det er best med noen man er glad i så har jeg ikke store problemer med å bare se på det fysiske også. Men selv da så er jeg relativt kosen og sånt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kjøp deg en fleshligt;). Og ellers få deg en kjæreste igjen, som sakt, å bare ha sex med venner, er ikke noe du blir stolt av når vokser opp. Tenkt i alle fall grundig i gjenom om du virkelig må dette bare for å få omganger. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du er ein ekte rundbrennar ja! Det kan føre til mentale problem både for deg sjølv og for damene dine. Og når du seier du skal treffe 6 jenter på éin og same turen vert eg heilt sjokkert. Stakkars jenter seier no eg. Pass deg før det går for langt... Lenke til kommentar
heismann Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Vel, om du er en rundbrenner eller ikke er vel ikke det viktigste, så lenge du gjør det du har mest lyst litt selv? Men det høres jo egentlig ut som om du tviler litt på hvor riktig det er, det du har gjort..? Og ja, til senere anledninger - det kan lønne seg å tenke litt konsekvens, litt mer langsiktig enn bare nytelse akkurat der og da. Det er i hvert fall min mening. EDIT: leif Endret 4. februar 2008 av heismann Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg synes ikke du virker som en rundbrenner. Rundbrenner føler jeg er mer en som bevisst går inn for å lure en uskyldig part, kun for sex. Lenke til kommentar
Gjest Gjest igjen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mirann: Ja er vel det en del av meg tenker. Men en del av meg tenker også om det er lite lurt meg av meg å ha sex med såpass "mange" og om det egentlig er såpass mange. Jeg er som sagt 20 år og har vært sexuelt aktiv i ca 3-4 år. Har hatt sex med 8 stk. I løpet av de neste månedene med mindre jeg gjør noen endringer i planene så kommer jeg til å ha sex med 2, kanskje 3 nye jenter og ei jeg har hatt sex med før. En av dem er et one night stand mens de andre er jenter jeg kjenner ganske greit. Har på ingen måte noen interesse av å lure jenter til å ha sex med meg, hvis jeg har sex med noen så er det fordi det er en tiltrekkelse fra begge sider og fordi jeg liker den personen godt. Heismann: Nei det er jo egentlig ikke så viktig, men liker ikke helt å bli sett på som en rundbrenner og lurer litt på hva folk egentlig synes en rundbrenner er siden jeg ikke føler meg helt som en. Og ja, tenker som regel konsekvens. Er kresen i hvilke type jenter jeg går etter (og er nøye med prevensjon) Og som sagt så er jeg for det meste på utkikk etter et forhold, bare ikke akkurat nå. Og jeg ser på sex som en helt naturlig greie som ikke trenger å finne "den rette" for å dele med. nada: Fleshlight er litt pointless, da kan jeg like godt runke. Er glad i sex og liker å lære å prøve ut nye ting. I tillegg så har sexlivet mitt hatt en ekstremt bra effekt på selvtilitten min som nevnt i første posten. kalvegodt: hvorfor er det synd på jentene? Det er jo ikke akkurat som om jeg får dem med på noe de ikke vil. Og skjuler heller ingenting, verken motiver eller andre jenter. Hater uærlighet. Og klarer ikke helt å ta deg seriøst når du sier at det fører til mentale problemer. Jeg vil si jeg har et ganske sunt forhold til sex, ser ikke på jenter som bytter eller nedleggelser eller noe sånt, men som mennesker jeg kan dele en interesse med. Og jeg vil nå si at sex generelt sett er mer sunt enn noe annet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ser ut som om du vet best hva du er. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg anbefaler deg å se filmen Alfie. Det beskriver ganske godt temaet "rundbrenner". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå