mungo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg bruker IE7 på winXP SP2. Jeg har alle de siste oppdateringene fra Microsoft. Jeg har et problem når jeg skal bruke "kategorimenyen" for hurtig å finne et produkt. Siden et bilde sier mer enn tusen ord kommer det ett her: Dessverre vises ikke musepekeren, men den stod der jeg har markert med rødt rektangel. Som dere ser er problemet at nedtrekkslisten som kommer når jeg har musepekeren hvor markert, er at når jeg beveger musepekeren over til nedtrekkslisten forsvinner selve listen. På andre maskiner vises listen under der jeg har musepekeren i stedet for til høyre. Neste bilde illustrerer dette ganske godt: Musepekeren er der jeg har markert med rødt rektangel. Et siste bilde: Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne ut av dette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Rapportert videre til drift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg