Gå til innhold

Alternativ måte å legge musikk på harddisken?

Zarge

Anbefalte innlegg

Når jeg skal legge noe musikk på Xbox360 harddisken har jeg så langt langt måtte brent det på cd (musikk cd). Finnes det noen andre måter?

Jeg har sett på denne Minispy SATA Harddisk Adapter til XBOX 360

Får jeg lagt over musikk med denne?

Noen som kanskje har denne?

Kom gjerne med andre gode alternativer, cd'er er billige, men teit å kaste platene etter på for jeg gidder ikke å ha dem slengende rundt om kring hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et sånt Minispy Kit (den med usb i tillegg), men jeg får ikke brukt den ennå siden programmet Xplorer360 ikke har full støtte for 120GB harddisken. Men med det kit'et og programmet så skal man kunne overføre akkurat det man vil mellom 360 harddisken og en pc. Det er anbefalt å lese litt guider ang. dette, da 360 harddisken har 3 partisjoner og har mapper og filnavn som ikke akkurat er selvforklarende.

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg få musikk til boxen da? :dontgetit:

Du må ha musikk cd eller det som er nevnt over

Jeg har et sånt Minispy Kit (den med usb i tillegg), men jeg får ikke brukt den ennå siden programmet Xplorer360 ikke har full støtte for 120GB harddisken. Men med det kit'et og programmet så skal man kunne overføre akkurat det man vil mellom 360 harddisken og en pc. Det er anbefalt å lese litt guider ang. dette, da 360 harddisken har 3 partisjoner og har mapper og filnavn som ikke akkurat er selvforklarende.

Du får ikke full støtte for 120GB harddisken? Hva vil det si? Jeg har selv en elite :-)

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg få musikk til boxen da? :dontgetit:

Du må ha musikk cd eller det som er nevnt over

Du får ikke full støtte for 120GB harddisken? Hva vil det si? Jeg har selv en elite :-)

Programmet som brukes for å lese 360 harddisken på pc (Xplorer360) har ikke full støtte for å lese 120GB harddisken. Man får tilgang til disken, men den vil ikke liste opp noe av innholdet. Dette skal fikses i en nyere utgave av programmet. På grunn av harddiskens partisjonsoppbygging, må man bruke dette programmet for å lese innholdet. I Windows Utforsker, Disk Manager og lignende, ser disken ut som om den ikke er brukt, selv om den er det.

Endret av Ecks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...