medlem-124997 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Etter at jeg fikk igjen den bærbare PC-en fra verksted, kan jeg ikke justere volum via volumknappene på sida lengre. så jeg måtte bruke den lille menyen nede i høyre hjørne av skjermen istede. men nå går ikke det heller! det lille høyttaler ikonet er borte! og om jeg trykker F8 (får å skru av lyden) så hjelper ikke det heller! hva gjør jeg for å fikse dette da? Endret 4. februar 2008 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Last ned nyeste lyd driver å prøv Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Last ned nyeste lyd driver å prøv uhm.. er det ingen annen måte? hvor finner jeg nyeste lyddriver da? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 noen som kan fortelle meg hvordan jeg laster ned nyeste lyddriver? takk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vet du navnet på lydkortet? Hva heter PC-en din? og har du Driverplatene som fulgte med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå