Gernia Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hirr-.- jeg bestilte meg et GeForce 8800 GT 512 MB den 14 januar. De fikk den på lager den fjerde i andre, men er nå utsolgt.... igjen.. Noen her som har en anelse om man kan sjekke om kortet er underveis, eller om jeg må vente en mnd. til? På forhånd takk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ikke dumt å skrive hvor du har bestilt det fra heller... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvis bestilt via nettbutikk (noe som teksten til trådstarter antyder), kan han se på status på bestillingen i sin konto i nettbutikken. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Kjøpte det på amentio Dee svarer ikke på mail eller telefon. statusen står som behandlet men ikke sendt. Noe som er helt idiotisk siden butikken fikk dem på lager i går. Lenke til kommentar
Glends Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 bestilte 8800gts fra amentio den 20.jan Kom ikke på lager før i forige uka. fikk beskjed at kortet skulle bli sendt på fredagen, men fortsatt så står statusen som behandlet. Lenke til kommentar
Glends Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 bare å be amentio å sende deg trackinnr. på e-mail... fikk pakken min igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå